Szerző Téma: Változás kiíárása  (Megtekintve 1187 alkalommal)

Változás kiíárása
« Dátum: 2015. június 28. - 22:05:54 »
0 Show voters
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne ,hogy hogyan tudnám kiirtani azt hogy ha a pénzem változik mondjuk ha +500 akkor azt irja ki és ha csökken vagyis -500 akkor pedig azt.
Válaszotokat előre is köszönöm.

Változás kiíárása
« Válasz #1 Dátum: 2015. június 28. - 22:53:49 »
0 Show voters
HUD-tól függ. Alap Zero MTA HUD és GTA:SA HUD rendesen jelzi, azaz a +-t zöldel, a --t pirorrsal.  A kérdésedet meg bővebben kifejthetnéd.

Változás kiíárása
« Válasz #2 Dátum: 2015. június 29. - 13:02:59 »
0 Show voters
Olyasmira gondolok mint ami van a SeeMTA -n.
Mondjuk ha kapsz 500 pénzt + ba akkor kiirja.
Vagyis kiiratni a pénzed változását.

Változás kiíárása
« Válasz #3 Dátum: 2015. július 22. - 17:38:55 »
0 Show voters
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 22. - 18:40:56 írta ?getr3kt »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Változás kiíárása
« Válasz #4 Dátum: 2015. július 22. - 18:00:17 »
0 Show voters
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnClientElementDataChange
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetTickCount
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnClientRender
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawText
E:
 

local playerMoney = 0
local moneyTick = 0
local moneyChange = 0
addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", getRootElement(),
function(dataName, oldValue)
if source == localPlayer then
   if dataName == \"penz\" then
      local newValue = getElementData(source, \"penz\")
      if newValue then
         moneyTick = getTickCount() + 5000 --5 másodpercig fog futni
         moneyChange = newValue - oldValue -- az új összegből kivonjuk a régi összeget és eltároljuk
         playerMoney = newValue -- beállítjuk az új összeget
      end
   end
end
end
)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
if moneyTick >= getTickCount() then
   if moneyChange > 0 then -- ha a kapott pénz nagyobb mint nulla, tehát pénz kapott a játékos
      -- dxDrawText(\"+\" .. math.abs(moneyChange), x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
   elseif moneyChange < 0 then -- ha kisebb mint nulla, tehát elvontak a játékostól pénzt
      -- dxDrawText(\"-\" .. math.abs(moneyChange), x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
   end
else -- ha nincs változás, vagy a számláló lejárt, kiírattatjuk a jelenlegi pénzünk
   -- dxDrawText(playerMoney, x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
end
end
)
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 22. - 18:13:06 írta Loc »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal