Szerző Téma: triggerClientEvent és triggerServerEvent  (Megtekintve 1003 alkalommal)

triggerClientEvent és triggerServerEvent
« Dátum: 2014. november 27. - 19:39:30 »
0 Show voters
Sziasztok
Olyan tagok hozzászólását várom akik nagyjából konyítanak a dolgokhoz na, de le is írom, hogy mit szeretnék meg tudni.
Olyan kérdéseim/kérdésem lenne, hogy nagyjából már megyeget a az úgymond \"Scriptelés\", de egy két dologgal nem vagyok tisztában, tehát a kérdéseim
Az első dolog amivel nem vagyok tisztában, hogy ha használam a triggerClientEventet akkor melyik paraméternél mit kell használnom erre egy példával jönnék tehát hogy ha azt akarom hogy egy guit minden játékosnak jelenítsen meg akkor a triggerClientEvent-ben melyik paraméterhez kell írnom a getRootElementet?  ??? És hogy pontosan mi lenne az a két paraméter [sendTo, sourceElement]
A másik kérdés hogy ha például egy valakinek szeretném meghívni az adott kliens oldali eseményt a szerver oldalon mondjuk egy parancsba akkor melyik paraméterhez mit írjak. (Erre jó lenne ha egy példát kapnék).
Köszönöm szépen előre is a hozzászólóknak a türelmét és a segítségét. ;)
Kiegészíteném azzal, hogy jobban lehessen érteni a kérdésem nem éppen gui megjelenítés hanem, ha már például megvan jelenítve egy gui akkor azon egy Textet módosítani amit mindenki lát hogy módosítottam nem csak én a kliens oldalon erre szeretnék egy példát :D És az ellenkezőjére is, hogy ha csak egy adott játékosnak szeretném megváltoztatni a gui textet :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. november 27. - 19:44:03 írta Exon »

Nem elérhető Toxic

  • 798
  • #elfújalágyszellő
    • Profil megtekintése
triggerClientEvent és triggerServerEvent
« Válasz #1 Dátum: 2014. december 08. - 14:19:49 »
0 Show voters
[mod]Elavult, zárom.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal