Szerző Téma: triggerClientEvent és triggerServerEvent  (Megtekintve 1159 alkalommal)

Paradox

  • Vendég
triggerClientEvent és triggerServerEvent
« Dátum: 2014. augusztus 30. - 15:29:02 »
0 Show voters
Üdv.
Azt szeretném megkérdezni, hogy a triggerClientEvent és triggerServerEvent mik is pontosan. Mire jók, mikor kell használni?
A választ előre is köszönöm.

Nem elérhető Martin

  • 160
    • Profil megtekintése
triggerClientEvent és triggerServerEvent
« Válasz #1 Dátum: 2014. augusztus 30. - 15:49:10 »
0 Show voters
Hello. Egy kliens oldali eventet el tudsz indítani sterver oldalon, vagy fordítva. Példa: létrehozol egy gui táblát (kliens oldal) amit kickelésnél hoz elő (szerver oldal).

Paradox

  • Vendég
triggerClientEvent és triggerServerEvent
« Válasz #2 Dátum: 2014. augusztus 30. - 16:03:26 »
0 Show voters
Köszönöm, viszont lenne még kérdésem de új témát nem akarok neki nyitni ezért felteszem itt remélem nem gond.
Szóval csináltam ha a játékos csatlakozik a szerverre akkor szeretnék neki üzenetet küldeni erre van az onPlayerJoin és az onClientPlayerJoin nem?
Az onPlayerJoin a szerver oldali a másik pedig a kliens igaz?
Csináltam egy ilyen üdvözlő üzenet dolgot de mikor felcsatlakozom a szerverre nem ír ki semmit és ezt nem értem, hogy miért.
 

addEventHandler(\"onClientPlayerJoin\", root,
function()
outputChatBox(\"[sZERVER]: \" .. getPlayerName(source) .. \" csatlakozott a szerverre.\", 128, 128, 128)
outputChatBox ( \"Üdv\", source, 0, 0, 0)
end
)

Nem elérhető Martin

  • 160
    • Profil megtekintése
triggerClientEvent és triggerServerEvent
« Válasz #3 Dátum: 2014. augusztus 30. - 16:50:30 »
0 Show voters
Próbáldd meg így:
 
 addEventHandler(\"onPlayerJoin\", root,
function()
outputChatBox(\"[sZERVER]: \" .. getPlayerName(source) .. \" csatlakozott a szerverre.\", root, 128, 128, 128)
outputChatBox ( \"Üdv\", source, 0, 0, 0)
end
)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal