Sziasztok éppen írok egy guis határ rendszert, de elakadtama triggerelésnél. Az alapja zéró mod. A gond az az, hogy a playernek a nevét cliens oldalról áttriggerelem serverre, de valamiért nem kap értéket és \"false\"-t ír ki.
Azt, hogy lehetne megoldani, hogy egy frakciónak küldjön egy szöveget cliens oldalon?
Szerver oldal:
function factionMessage(message, username, vehID, thePlayer)
exports.global:SendMessageToTeam(\"Rendőrség\",\"\"..message..\"! A jármű tulajdonosa: \"..tostring(username)..\". Rendszáma: NEW-\"..tostring(vehID), 0, 0,0)
end
addEvent(\"sendFactionMessage\", true)
addEventHandler(\"sendFactionMessage\", resourceRoot, factionMessage)
Cliens
function clickCloseButton2(button, state, thePlayer)
if (source==bClose2) and (button==\"left\") and (state==\"up\") then
local veh = getPedOccupiedVehicle(thePlayer)
local username = getPlayerName(thePlayer)
local vehID = getElementData(theVehicle, \"dbid\")
if (wReportMain~=nil) then
destroyElement(wReportMain)
end
if (wHelp) then
destroyElement(wHelp)
end
wReportMain, lWelcome, bClose, pHelp, lHelp, lHelpAbout, bHelp, wHelp, lNameCheck, bSubmitReport, lPlayerName, reportedPlayer, tPlayerName, lReport, tReport, tHelpMessage = nil
guiSetInputEnabled(false)
showCursor(false)
triggerServerEvent(\"sendFactionMessage\", resourceRoot, \"Határ átlépés\", username, vehID)
setElementFrozen(thePlayer, false)
end
end