GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Dzsozi - 2014. július 24. - 02:15:44

Cím: Tökéletes dxDrawText
Írta: Dzsozi - 2014. július 24. - 02:15:44
Sziasztok! Abban kérnék segítséget hogy hogyan lehetne egy tökéletesen méretezett dxDrawText-et készíteni? Ugyanis a guiGetScreenSize funkció kicsit másképp működik a dx texteknél az én megfigyelésem alapján. Én ezt a megoldást használtam, viszont ez sem a legtökéletesebb a méret szempontjából, a kisebb felbontásokon nagyobb a szöveg mérete. Hogy tudnám azt elérni hogy minden méreten ugyan akkora legyen a felbontás?
 

local screenW,screenH = guiGetScreenSize()
local resW,resH = 1920,1080 -- saját felbontásom
local sW,sH = (screenW/resW), (screenH/resH)
dxDrawText( \"asd\", 1670*sW, 85*sH, 10*sW, 10*sH, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default-bold\")

 
Előre is köszönöm a válaszokat/segítséget!
Cím: Tökéletes dxDrawText
Írta: koko1238640 - 2014. július 24. - 18:31:23
Ezt csak is a GUI-s megoldással lehet megcsinálni én úgy tudom. Minden esetre nem ártana ha az MTA Fejlesztői raknának bele egy olyan funkciót amely kiköpötten a dxDrawText-re van csinálva!
Cím: Tökéletes dxDrawText
Írta: Carlos - 2014. július 24. - 20:22:12
Dzsozi én azt ajánlanám hogy a szélességnek, nagyságnak a képernyő méretet ad meg, és a size argumentel szabályozd nagyságát.
Cím: Tökéletes dxDrawText
Írta: Dzsozi - 2014. július 25. - 04:00:02
Rendben, köszi, még próbálgatok dolgokat, hogy hogy lehetne jól megcsinálni, viszont attól még szívesen várom a tanácsokat! :)
Cím: Tökéletes dxDrawText
Írta: Carlos - 2014. július 25. - 07:32:16
Szerintem nem lesz akadály :)
Cím: Tökéletes dxDrawText
Írta: Toxic - 2014. augusztus 13. - 10:42:11
[mod]Elavult, zárom.[/mod]