Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Archívum
»
Textura berakás
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Textura berakás (Megtekintve 1021 alkalommal)
Daevod
109
Textura berakás
«
Dátum:
2014. november 02. - 17:50:51 »
0
Voters list:
Sziasztok , szeretném megkérdezni hogy hogy lehet berakni a szerverbe a texturát?.
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
gergelyfin
194
Textura berakás
«
Válasz #1 Dátum:
2014. november 02. - 17:55:19 »
0
Voters list:
function valami()
txd = engineLoadTXD ( \"data/euros.txd\" )
engineImportTXD ( txd, 587 )
dff = engineLoadDFF ( \"data/euros.dff\", 0 )
engineReplaceModel ( dff, 587 )
end
+ addeventhandler
Naplózva
Daevod
109
Textura berakás
«
Válasz #2 Dátum:
2014. november 02. - 17:56:36 »
0
Voters list:
De már mint út textura, kocsi tükrözés és stb..
Naplózva
gergelyfin
194
Textura berakás
«
Válasz #3 Dátum:
2014. november 02. - 17:58:20 »
0
Voters list:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Shader_examples
Naplózva
Daevod
109
Textura berakás
«
Válasz #4 Dátum:
2014. november 02. - 17:59:26 »
0
Voters list:
Köszönöm!
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Archívum
»
Textura berakás
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal