Helló.
Most ismerkedek a LUA nyelvvel és kellene egy kis segítség teleport készítésben.
Eddig eljutottam:
function sf(thePlayer)
setElementPosition(thePlayer, -1982.96, 290.05, 34.94)
setPedRotation(thePlayer, 275.82971191406)
end
addCommandHandler(\"sf\", sf)
function drift(thePlayer)
setElementPosition(thePlayer, -303.15, 1525.79, 75.36)
setPedRotation(thePlayer, 275.82971191406)
end
addCommandHandler(\"drift\", drift)
Ez így mûködik is, de csak akkor ha nem ülök jármûbe.
Ha már jármûbe vagyok akkor nem teleportál el.
Abba szeretnék segítséget kérni, hogy a fenti két teleportot megcsinálnátok nekem úgy, hogy mûködjön akkor is ha jármûbe ülök? És persze jármûvel együtt teleportáljon az adott koordinátára.
A segítségeteket elõre is köszönöm :)
Ha valamit elrontottam, akkor bocsi, nem próbáltam ki.
function sf(thePlayer)
local x,y,z,r = -1982.96, 290.05, 34.94, 275.82971191406
if isPedInVehicle(thePlayer) then
local pVeh = getPedOccupiedVehicle(thePlayer)
setElementPosition(pVeh, x,y,z+1) -- azért adok hozzá 1-et, nehogy a jármû a földbe legyen benne teleportálásnál
setElementRotation(pVeh,0,0,r)
else
setElementPosition(thePlayer, x,y,z)
setPedRotation(thePlayer, r)
end
end
addCommandHandler(\"sf\", sf)
function drift(thePlayer)
local x,y,z,r = -303.15, 1525.79, 75.36, 275.82971191406
if isPedInVehicle(thePlayer) then
local pVeh = getPedOccupiedVehicle(thePlayer)
setElementPosition(pVeh, x,y,z+1)
setElementRotation(pVeh,0,0,r)
else
setElementPosition(thePlayer, x,y,z+1)
setPedRotation(thePlayer, r)
end
end
addCommandHandler(\"drift\", drift)