-
Sziasztok. Nekem van egy ilyen server oldali createObject-em:
tabla[#tabla + 1] = createObject(905,565,880,-38.55)
Hogyan lehet olyat csinálni,hogy ha van egy pairs ban lévő moveobject,hogy csak azt mozgassa,aminek a száma 1.
Tehát ezt meg lehet oldani?
Remélem érthetően fogalmaztam.
-
tabla[#tabla + 1] = createObject(905,565,880,-38.55)-- hozzáadás
moveObject(tabla[1], posX, posY, posZ) --1. object mozgatása
Nem tudom, hogy erre gondoltál-e.
-
Hali,
Egy feltételt kell készítened. A pairs ciklus első változója =1 akkor hajtsa végre a funkciót. Itt egy példa:
for i, v in pairs(tablanev) do
if i ==1 then
moveObject(v)
end
end
-
Köszi. És azt nemtudod,hogy azt hogy lehet megoldani hogy ezzel a táblával csak annak az embernek törölje az objektumát,aki azt lehivta. Vagy ez lenne az? Kezdő vagyok nagyon ezzen a téren! :)
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 16:45:20
Ezt a mozgatásra is értettem. :)
-
Ha ezt szeretnéd akkor a táblába importálaskor a tabla index legyen a játékos element pl:
tabla[jatekoselement] = createObejct(ide az argumentumok)
És mozgatásnál vagy törlésnél:
moveObject(tabla[jatekoselement], x, y, z)
-
És oda is kell a pairs-os rész? Tudnál példát irni?
Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 24. - 17:35:34[/time]
Kérlek
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 18:13:09
Valaki tudja?
-
marker = createMarker(0,0,0)
tabla = {}
function pelda(player)
tabla[player] = createObject(905,565,880,-38.55)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, pelda)
function leave(player)
destroyElement(tabla[player])
end
addEventHandler(\"onMarkerLeave\", marker, leave)
-
De igy meg csak azt törli,amit utoljára hivtam le. ennek igy kell lennie?
-
Igen, minden játékosnak az utolsó objectjét törli, mond el pontosan, hogy mit szeretnél és úgy könnyebb lesz :D
-
Ja,hogy a játékosnak. :) Akkor minden oké. Nagyon szépen köszönöm.
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 19:19:34
Vagy nem,bocs.
Mégse jo :(
Itt a kód
Kliens oldalbol van triggerelve igy:
Törlési function
triggerServerEvent(\"cd\", localPlayer,false)
Készítési function triggerelése [Client]
triggerServerEvent(\"cb\", localPlayer,localPlayer)
Majd a szerver:
addEvent(\"cb\", true)
addEventHandler(\"cb\", root,function(player)
tabla = {}
tabla[player] = createObject(905,565,880,-38.55)
moveObject(tabla[player],20000,592,878,-40)
end
)
addEvent(\"cd\", true)
addEventHandler(\"cd\", getRootElement(),
function (player)
destroyElement(tabla[player])
end
)