GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: barkacsolasok - 2015. Március 24. - 15:02:17

Cím: Táblázat kérdés
Írta: barkacsolasok - 2015. Március 24. - 15:02:17
Sziasztok. Nekem van egy ilyen server oldali createObject-em:
 

tabla[#tabla + 1] = createObject(905,565,880,-38.55)

 
Hogyan lehet olyat csinálni,hogy ha van egy pairs ban lévő moveobject,hogy csak azt mozgassa,aminek a száma 1.
Tehát ezt meg lehet oldani?
Remélem érthetően fogalmaztam.
Cím: Táblázat kérdés
Írta: lackos888 - 2015. Március 24. - 15:30:52

tabla[#tabla + 1] = createObject(905,565,880,-38.55)-- hozzáadás
moveObject(tabla[1], posX, posY, posZ) --1. object mozgatása

 
Nem tudom, hogy erre gondoltál-e.
Cím: Táblázat kérdés
Írta: Feher - 2015. Március 24. - 16:30:35
Hali,
Egy feltételt kell készítened. A pairs ciklus első változója =1 akkor hajtsa végre a funkciót. Itt egy példa:
for i, v in pairs(tablanev) do
if i ==1 then
moveObject(v)
end
end
Cím: Táblázat kérdés
Írta: barkacsolasok - 2015. Március 24. - 16:43:47
Köszi. És azt nemtudod,hogy azt hogy lehet megoldani hogy ezzel a táblával csak annak az embernek törölje az objektumát,aki azt lehivta. Vagy ez lenne az? Kezdő vagyok nagyon ezzen a téren! :)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 24. - 16:45:20

Ezt a mozgatásra is értettem. :)
Cím: Táblázat kérdés
Írta: Feher - 2015. Március 24. - 17:14:47
Ha ezt szeretnéd akkor a táblába importálaskor a tabla index legyen a játékos element pl:
tabla[jatekoselement] = createObejct(ide az argumentumok)
És mozgatásnál vagy törlésnél:
moveObject(tabla[jatekoselement], x, y, z)
Cím: Táblázat kérdés
Írta: barkacsolasok - 2015. Március 24. - 17:19:09
És oda is kell a pairs-os rész? Tudnál példát irni?

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 24. - 17:35:34[/time]

Kérlek

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 24. - 18:13:09

Valaki tudja?
Cím: Táblázat kérdés
Írta: Feher - 2015. Március 24. - 18:36:13

marker = createMarker(0,0,0)
tabla = {}
function pelda(player)
tabla[player] = createObject(905,565,880,-38.55)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, pelda)
function leave(player)
destroyElement(tabla[player])
end
addEventHandler(\"onMarkerLeave\", marker, leave)
Cím: Táblázat kérdés
Írta: barkacsolasok - 2015. Március 24. - 18:48:04
De igy meg csak azt törli,amit utoljára hivtam le. ennek igy kell lennie?
Cím: Táblázat kérdés
Írta: Feher - 2015. Március 24. - 18:52:43
Igen, minden játékosnak az utolsó objectjét törli, mond el pontosan, hogy mit szeretnél és úgy könnyebb lesz :D
Cím: Táblázat kérdés
Írta: barkacsolasok - 2015. Március 24. - 19:01:08
Ja,hogy a játékosnak. :) Akkor minden oké. Nagyon szépen köszönöm.

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 24. - 19:19:34

Vagy nem,bocs.
Mégse jo :(
Itt a kód
Kliens oldalbol van triggerelve igy:
Törlési function
 

triggerServerEvent(\"cd\", localPlayer,false)

 
Készítési function triggerelése [Client]
 

triggerServerEvent(\"cb\", localPlayer,localPlayer)

 
Majd a szerver:
 

addEvent(\"cb\", true)
addEventHandler(\"cb\", root,function(player)
tabla = {}
tabla[player] = createObject(905,565,880,-38.55)
moveObject(tabla[player],20000,592,878,-40)
end
)
 
addEvent(\"cd\", true)
addEventHandler(\"cd\", getRootElement(),
function (player)
 
destroyElement(tabla[player])
end
)