Szerző Téma: dxDrawRectangle  (Megtekintve 837 alkalommal)

dxDrawRectangle
« Dátum: 2015. Február 08. - 20:21:12 »
0 Show voters
Sziasztok!
Valaki csinálna egy \"tutorial\" féleséget erről a dxDrawRectangle-ről, és hozzá hasonló dolgokról?
Elég ha pl egy felületet tudna csinálni aki elkészíti, csak hogy lássam a működéseket. (3an is megkerestek ezzel )

dxDrawRectangle
« Válasz #1 Dátum: 2015. Február 08. - 23:07:38 »
0 Show voters
A lényeg az hogy onClientRender Esemény legyen
----------------------------------------------------------------------------------------------
 

local x,y = guiGetScreenSize() -- lekered a kepernyo meretett
function draw()
dxDrawRectangle ( x/3.8, y/3.8,200, 300, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )-- kirajzolosz egy teglalapot
-- x y honan kezdodjon a teglalap rajzolasa
-- 200,300 a teglalap szelesege,magasaga
-- tocolor (red,green,blue,alpha) alpha = a kocka lathatosaga :)
end
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement,draw)-- minden frame-nel kirajzoltassa a teglalapot

 
Ui.Nem egy nagy ördöngöség
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 09. - 18:35:52 írta tomaker »

dxDrawRectangle
« Válasz #2 Dátum: 2015. Február 09. - 16:55:10 »
0 Show voters
Értem, nem is nekem van rá szükségem, csak olyan ember kéne, aki jobban eltudja magyarázni, mert én nem tudok magyarázni :D
Szóval részletes leírás kéne, mert ma is kaptam üzit, hogy segítsek nekik ebben ><

dxDrawRectangle
« Válasz #3 Dátum: 2015. Április 01. - 18:48:47 »
0 Show voters
Már majdnem 2 hónapos a téma. Zárom és helyezem.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal