MTA San Andreas 1.3\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\[gamemodes]\\[play]\\play.zip
a zip fájlon belül találsz egy broph.map fájlt
abban már csak módosítod ezeket
<spawnpoint id=\"ranch\" posX=\"-711\" posY=\"957\" posZ=\"12.4\" rotation=\"90\"></spawnpoint>
<spawnpoint id=\"pirate\" posX=\"2005\" posY=\"1543\" posZ=\"13.5\" rotX=\"270\"></spawnpoint>
<spawnpoint id=\"grove\" posX=\"2485\" posY=\"-1667\" posZ=\"13.3\" rotX=\"0\"></spawnpoint>
<spawnpoint id=\"hill\" posX=\"-2405\" posY=\"-598\" posZ=\"132.6\" rotX=\"128\"></spawnpoint>
MTA San Andreas 1.3\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\[gamemodes]\\[play]\\play.zip
a zip fájlon belül találsz egy broph.map fájlt
abban már csak módosítod ezeket
<spawnpoint id=\"ranch\" posX=\"-711\" posY=\"957\" posZ=\"12.4\" rotation=\"90\"></spawnpoint>
<spawnpoint id=\"pirate\" posX=\"2005\" posY=\"1543\" posZ=\"13.5\" rotX=\"270\"></spawnpoint>
<spawnpoint id=\"grove\" posX=\"2485\" posY=\"-1667\" posZ=\"13.3\" rotX=\"0\"></spawnpoint>
<spawnpoint id=\"hill\" posX=\"-2405\" posY=\"-598\" posZ=\"132.6\" rotX=\"128\"></spawnpoint>