Szerző Téma: Kocsi modellezés  (Megtekintve 703 alkalommal)

Kocsi modellezés
« Dátum: 2015. Július 19. - 02:28:22 »
0 Show voters
Sziasztok! Elkezdenék kocsikat modellezgetni, melyik erre a legalkalmasabb program? Nem olyan 10 es értékelésű giga-mega GTA V textúrás kocsikat akarok csinálni, hanem csak az eredetikbe belemódosítgatni. Azaz az infernusra alapból lenne pár tuning (nem lehet levenni, csak optikai), matricák meg ilyesmik... csak egy kicsit újradolgoznám az alap kocsikat, mint ahogy a devGaming is tette. Ilyenekre gondoltam;
\"11709247_790734964380874_8306173364120931107_n_www.kepfeltoltes.hu_.png\"\"11722211_787796631341374_5329576144602437600_o_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
épphogy nem alap kinézetű a kocsi, pedig át van írva. Blendert, meg 3DS Max 2010-es verziója van meg jelen pillanatban. Ezek közűl használható bármelyik is?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 19. - 02:37:22 írta rusztamas »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal