Sziasztok, mi lehet a gond? Nem veszi le a pénzt, nem ír ki semmit. Ha kitörlöm a \" if ( getPlayerMoney(thePlayer) < 5000000 ) \"-t leszívja, csak mínuszba lesz a pénz. Másik kérdés: Ha így írtam be ahogy van, akkor minden playertől leszívja, vagy csak attól aki rámegy arra a gombra? Köszönöm a segítséget!
Client:
function hunterfunction (thePlayer)
local px, py, pz = getElementPosition ( getLocalPlayer ( ) )
local hunter = createVehicle (425, px, py, pz)
setVehicleLocked(hunter, false)
triggerServerEvent(\"onGreeting\", resourceRoot)
toggleVehicleRespawn ( source, true )
end
Server:
function hunter1(thePlayer)
thePlayer = getRootElement()
if ( getPlayerMoney(thePlayer) < 5000000 ) then
takePlayerMoney(thePlayer, 5000000 )
else
outputChatBox(\"Nincs eleg penzed!\",thePlayer, 255, 0, 0)
end
end
addEvent(\"onGreeting\", true)
addEventHandler(\"onGreeting\",resourceRoot, hunter1)