Helló.Valaki tudna nekem írni vagy linkelni egy random spawn scriptet?Semmi extra nem kellene bele, csak 5 koordináta között random spawnolja le a játékosokat ha csatlakoznak és amikor meghalnak.
public OnPlayerSpawn(playerid){switch(random(5)){case 0:SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z), SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle) /*így tovább*/;case 1:SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z), SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle) /*így tovább*/;case 2:SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z), SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle) /*így tovább*/;case 3:SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z), SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle) /*így tovább*/;case 4:SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z), SetPlayerFacingAngle(playerid, Angle) /*így tovább*/;}return 1;}
No problem, esetleg LUA-ba nem tud ugyan ezt megcsinálni ? xD
local randomSpawnTable ={ { -2818.3391, 1134.4768, 26.1129, 179.2400 }, { 2021.3114, 1344.1099, 10.8203, 269.5800 }, { 2221.3726, 1838.4792, 10.8203, 90.3700 }}function randomSpawn( thePlayer, randomSpawnTable ) local random = math.random( 1, #randomSpawnTable ) spawnPlayer( thePlayer, randomSpawnTable[random][1], randomSpawnTable[random][2], randomSpawnTable[random][3], randomSpawnTable[random][4] )endfunction onPlayerJoin( ) fadeCamera( source, true ) setCameraTarget( source, source ) randomSpawn( source, randomSpawnTable )endaddEventHandler( \"onPlayerJoin\",root, onPlayerJoin )function onPlayerDeath( ) fadeCamera ( source, false, 1.0, 255, 0, 0 ) setTimer( randomSpawn, 3000, 1, source,randomSpawnTable ) setTimer( fadeCamera, 2500, 1, source, true, 0.5 )endaddEventHandler( \"onPlayerWasted\", root, onPlayerDeath )