Szerző Téma: Flip,Camera Help  (Megtekintve 636 alkalommal)

Flip,Camera Help
« Dátum: 2015. Június 27. - 21:51:26 »
0 Show voters
function flip ()
    local x,y,z = getCameraMatrix(localPlayer)
    setCameraMatrix(x,y,z+50,x,y,z)
    fadeCamera(false,5,255,255,255)
    local theVehicle = getPedOccupiedVehicle ( localPlayer )
    if ( theVehicle and getVehicleController ( theVehicle ) == localPlayer ) then
        local rx, ry, rz = getVehicleRotation ( theVehicle )
        if ( rx > 110 ) and ( rx < 250 ) then
            local x, y, z = getElementPosition ( theVehicle )
            setVehicleRotation ( theVehicle, rx + 180, ry, rz )
            setElementPosition ( theVehicle, x, y, z + 2 )
           
            fadeCamera (true)
            setCameraTarget(getLocalPlayer())
           
        end
    end
end
addCommandHandler ( \"flip\" , flip )
sziasztok az lenne a kerdesem hogy miert nem csinalja vissza a kamerát ?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal