Szerző Téma: Rendőrség parancsai- Zero MOD  (Megtekintve 1242 alkalommal)

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Dátum: 2014. Október 21. - 16:48:18 »
0
Hello
Miért nem jó a rendőrségnek a

- /ticket Nagynehezen...de megoldottam

- /bk  Nagynehezen...de megoldottam

- /cbk  Nagynehezen...de megoldottam

- /arrest Nagynehezen...de megoldottam

- /cuff  Nagynehezen...de megoldottam

- Trafipax!?


- /nearbyrb(Útzár) és egyéb...  parancsai?  Nagynehezen...de megoldottam

+Hol lehet megváltoztatni hogy meddig legyen lesokkolva(földön) az illető?  Nagynehezen...de megoldottam

« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 26. - 14:22:56 írta BBandy »

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Válasz #1 Dátum: 2014. Október 21. - 17:04:55 »
0
A jail csak akkor működik ha az adott helyen vagy PD systemben megtalálod a teamot az irt át

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Válasz #2 Dátum: 2014. Október 21. - 17:18:02 »
0
Itt hol? Nem találom..
 

mysql = exports.mysql
-- cells Pozíció: 1754.6796875, -1592.8974609375, 13.532894134521 Rotáció: 172.52368164062 Dimenzió: 0 Interior: 0
cells =
{
createColSphere( 222.9794921875, 114.3486328125, 999.015625, 10 )
}
for k, v in pairs( cells ) do
setElementInterior( v, 10 )
setElementDimension( v, 1 )
end
function isInArrestColshape( thePlayer )
for k, v in pairs( cells ) do
if isElementWithinColShape( thePlayer, v ) and getElementDimension( thePlayer ) == getElementDimension( v ) then
   return k
end
end
return false
end
function destroyJailTimer ( ) -- 0001290: PD /release bug
local theMagicTimer = getElementData(source, \"pd.jailtimer\") -- 0001290: PD /release bug
if (isTimer(theMagicTimer)) then
killTimer(theMagicTimer)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(source, \"pd.jailserved\", 0, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(source, \"pd.jailtime\", 0, false)
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(source, \"pd.jailtimer\")
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(source, \"pd.jailstation\")
end
end
addEventHandler ( \"onPlayerQuit\", getRootElement(), destroyJailTimer )
function SendMessageToTeam(theTeam, uzenet, r, g, b)
if not r then r = 255 end
if not g then g = 255 end
if not b then b = 255 end
local CsapatID = getTeamFromName( tostring(theTeam) )
if ( CsapatID ) then
local teamPlayers = getPlayersInTeam( CsapatID )
for k, v in ipairs(teamPlayers) do
   outputChatBox(uzenet, v, r, g, b)
end
return true
else
return false
end
end
-- /arrest
function arrestPlayer(thePlayer, commandName, targetPlayerNick, fine, jailtime, ...)
local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\")
if (logged==1) then
local theTeam = getPlayerTeam(thePlayer)
local factionType = getElementData(theTeam, \"type\")
local teamID = getElementData(theTeam, \"id\")
if (jailtime) then
   jailtime = tonumber(jailtime)
end
local playerCol = isInArrestColshape(thePlayer)
if playerCol then
   if not (targetPlayerNick) or not (fine) or not (jailtime) or not (...) or (jailtime<1) or (jailtime>9999999) then
      outputChatBox(\"HASZNÁLAT: /arrest [Játékos Névrészlet / ID] [bírság] [idő (Perc 1->9999999)] [Elkövetett bűn]\", thePlayer, 255, 194, 14)
   else
      local targetPlayer, targetPlayerNick = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayerNick)
      if targetPlayer then
         local targetCol = isInArrestColshape(targetPlayer)
         if not targetCol then
            outputChatBox(\"(( A rab nincs a letartóztatási helyen! ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
         elseif targetCol ~= playerCol then
            outputChatBox(\"(( A rab nincs a letartóztatási helyen! ))\" , thePlayer, 255, 0, 0)
         else
            local jailTimer = getElementData(targetPlayer, \"pd.jailtimer\")
            local username  = getPlayerName(thePlayer)
            local reason = table.concat({...}, \" \")
            if (jailTimer) then
               outputChatBox(\"(( A játékos már börtönben van! ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
            else
               local finebank = false
               local targetPlayerhasmoney = exports.global:getMoney(targetPlayer, true)
               local amount = tonumber(fine)
               mysql:query_free(\"UPDATE characters SET money = money - \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( targetPlayer, \"dbid\" ) )
               setPlayerMoney(targetPlayer, getPlayerMoney(targetPlayer) - amount)
               local theTimer = setTimer(timerPDUnjailPlayer, 60000, 1, targetPlayer)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailserved\", 0, false)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailtime\", jailtime, false)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailtimer\", theTimer, false)
               toggleControl(targetPlayer,\'next_weapon\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'previous_weapon\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'fire\',false)
               toggleControl(targetPlayer,\'aim_weapon\',false)
               local restrainedObj = getElementData(targetPlayer, \"restrainedObj\")
               if restrainedObj then
                  toggleControl(targetPlayer, \"sprint\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"jump\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"accelerate\", true)
                  toggleControl(targetPlayer, \"brake_reverse\", true)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrain\", 0)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrainedBy\")
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrainedObj\")
                  if restrainedObj == 45 then
                     local dbid = getElementData(targetPlayer, \"dbid\")
                     exports[\'item-system\']:deleteAll(47, dbid)
                  end
                  exports.global:giveItem(thePlayer, restrainedObj, 1)
                  mysql:query_free(\"UPDATE characters SET cuffed = 0, restrainedby = 0, restrainedobj = 0 WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
               end
               setPedWeaponSlot(targetPlayer,0)
               exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailstation\", targetCol)
               mysql:query_free(\"UPDATE characters SET pdjail=\'1\', pdjail_time=\'\" .. mysql:escape_string(jailtime) .. \"\', pdjail_station=\'\" .. mysql:escape_string(targetCol) .. \"\', cuffed = 0, restrainedby = 0, restrainedobj = 0 WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
               outputChatBox(\"(( Letartóztattad \" .. targetPlayerNick .. \"-t \" .. jailtime .. \" percre. ))\", thePlayer, 255, 0, 0)
               setElementPosition(targetPlayer, 546.1142578125, -39.0595703125, 131.1242980957)                                                 setElementDimension(targetPlayer, 77 )                                          setElementInterior(targetPlayer, 11 )                     
               setPedRotation(targetPlayer, 0)
               setElementFrozen(source, false)
               exports.global:givePlayerAchievement(thePlayer, 7)
               exports.global:givePlayerAchievement(targetPlayer, 8)
               outputChatBox(\"(( \" .. username .. \" letartóztatott téged \" .. jailtime .. \" percre! ))\", targetPlayer, 0, 102, 255)
               outputChatBox(\"(( Vád(ak): \" .. reason .. \". ))\", targetPlayer, 0, 102, 255)
               takeAllWeapons ( targetPlayer )
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\", \"(( \" .. username .. \" letartóztatta \" .. targetPlayerNick .. \"-t! ))\", 0, 102, 255)
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\",\"(( Vád(ak): \" .. reason .. \". ))\", 0, 102, 255)
               SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\",\"(( Bírság: \" .. fine .. \" Ft. ))\", 0, 102, 255)
               toggleAllControls ( targetPlayer, true, true, true )
               exports.logs:logMessage(\"[PD/ARREST] \" .. username .. \" letartoztatta \" .. targetPlayerNick .. \"-t. Ido: \" .. jailtime .. \" perc. Oka: \"..reason , 30)
            end
         end
      end
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"arrest\", arrestPlayer)
function timerPDUnjailPlayer(jailedPlayer, azonnali)
if(isElement(jailedPlayer)) then
local timeServed = tonumber(getElementData(jailedPlayer, \"pd.jailserved\"))
local timeLeft = getElementData(jailedPlayer, \"pd.jailtime\")
local username = getPlayerName(jailedPlayer)
if ( timeServed ) then
   if (azonnali) and (azonnali == true) then
      if(isTimer(theTimer)) then killTimer(theTimer) end
      theMagicTimer = nil
      fadeCamera(jailedPlayer, false)
      mysql:query_free(\"UPDATE characters SET pdjail_time=\'0\', pdjail=\'0\', pdjail_station=\'0\' WHERE id=\" .. mysql:escape_string(getElementData(jailedPlayer, \"dbid\")))
      setElementDimension(jailedPlayer, 0)
      setElementInterior(jailedPlayer, 0)
      setCameraInterior(jailedPlayer, 0)
      setElementPosition(jailedPlayer, 1754.6796875, -1592.8974609375, 13.532894134521)
      setPedRotation(jailedPlayer, 180)
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailserved\", 0, false)
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailtime\", 0, false)
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailtimer\")
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailstation\")
      toggleControl(jailedPlayer,\'next_weapon\',true)
      toggleControl(jailedPlayer,\'previous_weapon\',true)
      toggleControl(jailedPlayer,\'fire\',true)
      toggleControl(jailedPlayer,\'aim_weapon\',true)
      fadeCamera(jailedPlayer, true)
      outputChatBox(\"(( Letelt a büntetésed. ))\", jailedPlayer, 0, 255, 0)
      outputDebugString(\"JAIL: \" .. getPlayerName(jailedPlayer) .. \" prémiumkártya elhasználva.\")
      return
   end
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailserved\", tonumber(timeServed)+1, false)
   local timeLeft = timeLeft - 1
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailtime\", timeLeft, false)
   if (timeLeft<=0) then
      theMagicTimer = nil
      fadeCamera(jailedPlayer, false)
      mysql:query_free(\"UPDATE characters SET pdjail_time=\'0\', pdjail=\'0\', pdjail_station=\'0\' WHERE id=\" .. mysql:escape_string(getElementData(jailedPlayer, \"dbid\")))
      setElementDimension(jailedPlayer, 0)
      setElementInterior(jailedPlayer, 0)
      setCameraInterior(jailedPlayer, 0)
      setElementPosition(jailedPlayer, 1754.6796875, -1592.8974609375, 13.532894134521)
      setPedRotation(jailedPlayer, 180)
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailserved\", 0, false)
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailtime\", 0, false)
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailtimer\")
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailstation\")
      toggleControl(jailedPlayer,\'next_weapon\',true)
      toggleControl(jailedPlayer,\'previous_weapon\',true)
      toggleControl(jailedPlayer,\'fire\',true)
      toggleControl(jailedPlayer,\'aim_weapon\',true)
      fadeCamera(jailedPlayer, true)
      outputChatBox(\"(( Letelt a büntetésed. ))\", jailedPlayer, 0, 255, 0)
   elseif (timeLeft>0) then
      mysql:query_free(\"UPDATE characters SET pdjail_time=\'\" .. mysql:escape_string(timeLeft) .. \"\' WHERE id=\" .. mysql:escape_string(getElementData(jailedPlayer, \"dbid\")))
      local theTimer = setTimer(timerPDUnjailPlayer, 60000, 1, jailedPlayer)
      exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(jailedPlayer, \"pd.jailtimer\", theTimer, false)
      outputDebugString(\"JAIL: \" .. getPlayerName(jailedPlayer) .. \" has \".. timeLeft .. \" minutes left. New timer set.\")
   end
end
end
end [code]

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Válasz #3 Dátum: 2014. Október 21. - 17:26:04 »
0
createColSphere( 222.9794921875, 114.3486328125, 999.015625, 10 )

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Válasz #4 Dátum: 2014. Október 21. - 17:32:25 »
0
és a végén az a \"10 )\" az a dimenzió vagy az interior akar lenni?

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2014. Október 21. - 17:36:10[/time]

Akárhogy próbáltam, nem jött össze
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 21. - 17:39:15 írta BBandy »

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Válasz #5 Dátum: 2014. Október 21. - 19:42:00 »
0
A 10-est a végén az hagyd úgy, mert az a parancsnak a hatótávolságát jelenti vagyis, hogy milyen messziről lehessen használni.

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Válasz #6 Dátum: 2014. Október 21. - 20:16:11 »
0
Ha ugyhagytam úgy se ment.

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Válasz #7 Dátum: 2014. Október 22. - 13:20:26 »
0
for k, v in pairs( cells ) do
setElementInterior( v, 10 )
setElementDimension( v, 1 )
Felső az interior ID
Alsó pedig  Dimezió.  a Számot írd át a megfelelőre

Rendőrség parancsai- Zero MOD
« Válasz #8 Dátum: 2014. Október 22. - 14:35:15 »
0
Megoldodott az arrest probléma.(Beállítottam hogy ha börtönbe tettem hova tegye le..de az a baj hogy a játékos nem abban a dimenzióban van amiben én/kellene

--KÉP ALUL--)

Várom a további segítségeket e parancsok ügyében:
- /ticket

- /bk


- /cbk


- /cuff


- Trafipax!?


- /nearbyrb(Útzár)
( \"mta-screen_2014-10-22_14-54-08_www.kepfeltoltes.hu_.png\" )
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 25. - 10:13:06 írta BBandy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal