Szerző Téma: Vehicle sound bug  (Megtekintve 993 alkalommal)

Vehicle sound bug
« Dátum: 2015. Február 15. - 09:55:11 »
0
Sziasztok!Itt van ez a script,a baj vele,hogy mikor az adott jármű nagy sebességgel bele csapódik valamibe(pl. egy object),akkor beragad és folyamatosan csak azt hallani,ahogy zakatol a beragadt engine.wav adott hangrészlete.Mi lehet a gond vele,tanácsok?
 
local engine_sound = \"files/engine.wav\"
local idle_soundfile = \"files/engine_idle.wav\"
local sound = nil
local idle_sound = nil
function getVehicleRPM(vehicle)
    if (vehicle) then   
        if (isVehicleOnGround(vehicle)) then
            if (getVehicleEngineState(vehicle) == true) then
                if(getVehicleCurrentGear(vehicle) > 0) then
                    vehicleRPM = math.floor(((getElementSpeed(vehicle, \"kmh\")/getVehicleCurrentGear(vehicle))*220) + 0.5)
                   
                    if (vehicleRPM < 650) then
                        vehicleRPM = math.random(650, 750)
                    elseif (vehicleRPM >= 9800) then
                        vehicleRPM = 9800
                    end
                else
                    vehicleRPM = math.floor(((getElementSpeed(vehicle, \"kmh\")/1)*220) + 0.5)
                   
                    if (vehicleRPM < 650) then
                        vehicleRPM = math.random(650, 750)
                    elseif (vehicleRPM >= 9800) then
                        vehicleRPM = 9800
                    end
                end
            else
                vehicleRPM = 0
            end
        else   
            if (getVehicleEngineState(vehicle) == true) then
                vehicleRPM = vehicleRPM - 150
                   
                if (vehicleRPM < 650) then
                    vehicleRPM = math.random(650, 750)
                elseif (vehicleRPM >= 9800) then
                    vehicleRPM = 9800
                end
            else
                vehicleRPM = 0
            end
        end
       
        return tonumber(vehicleRPM)
    else
        return 0
    end
end
function getElementSpeed(element,unit)
if (unit == nil) then unit = 0 end
if (isElement(element)) then
local x,y,z = getElementVelocity(element)
if (unit==\"mph\" or unit==1 or unit ==\'1\') then
   return (x^2 + y^2 + z^2) ^ 0.5 * 100
else
   return (x^2 + y^2 + z^2) ^ 0.5 * 1.61 * 100
end
else
outputDebugString(\"Not an element. Can\'t get speed\")
return false
end
end
function engine_func()
local veh = getPedOccupiedVehicle ( getLocalPlayer())
if veh then
if getElementModel ( veh ) == 411 then
   if getVehicleEngineState ( veh ) == true then
      if getElementSpeed ( veh, \"kmh\" ) > 10 then
         if idle_sound then
            destroyElement ( idle_sound )
            idle_sound = nil
         end
         if sound == nil then
            sound = playSound3D ( engine_sound, 0, 0, 0, true )
            attachElements ( sound, veh )
         end
         setSoundSpeed ( sound, getVehicleRPM(veh)/10000 )
      elseif getElementSpeed ( veh, \"kmh\" ) < 10 then
         if idle_sound == nil then
            idle_sound = playSound3D ( idle_soundfile, 0, 0, 0, true )
            setSoundVolume ( idle_sound, 0.2 )
            attachElements ( idle_sound, veh )
         end
      elseif getElementSpeed ( veh, \"kmh\" ) == 0 then
         if sound then
            destroyElement ( sound )
            sound = nil
         end
      end
   else
      if sound then
         destroyElement ( sound )
         sound = nil
      end
      if idle_sound then
         destroyElement ( idle_sound )
         idle_sound = nil
      end
   end
end
end
end
addEventHandler ( \"onClientVehicleEnter\", getRootElement(), function()
if getElementModel ( source ) == 411 then
setWorldSoundEnabled( 40, false )
addEventHandler ( \"onClientRender\", getRootElement(), engine_func )
end
end)
addEventHandler ( \"onClientVehicleExit\", getRootElement(), function()
setWorldSoundEnabled( 40, true )
removeEventHandler ( \"onClientRender\", getRootElement(), engine_func )
end)
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 18. - 20:40:00 írta le0nell »

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Vehicle sound bug
« Válasz #1 Dátum: 2015. Február 19. - 07:03:19 »
0
Community-s scripttől ne várj sokat

Vehicle sound bug
« Válasz #2 Dátum: 2015. Február 19. - 18:48:48 »
0
Köszönöm a nagyon hasznos és egyben értékes válaszod kedves Xenius,mostmár minden bizonnyal tudni fogom mi a hiba.(remélem értettük az iróniát :P)

Vehicle sound bug
« Válasz #3 Dátum: 2015. Április 01. - 19:13:40 »
0
A téma elavult, zárom és helyezem.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal