Szerző Téma: Object Kattintásra 2db Gui?  (Megtekintve 746 alkalommal)

Object Kattintásra 2db Gui?
« Dátum: 2015. március 10. - 15:50:55 »
0 Show voters
Hello egy olyan kérdésem lenne ,hogy megvan a gui felületem azonban 2x dobja be és így használhatatlan az egész. Eltüntetés funkciót próbáltam ott ugye csak 1-et tüntet el. Hogyan lehetne megcsinálni azt ha rákattintasz az objectre akkor csak 1db felületet hozzon be? (Semmilyen hibaüzenetet nem kapok)
 

Lua
local object = createObject ( 1337,  -1971.4893798828,275.02435302734,35.171875, 0, 0, 0 )
setElementData(object, \"object:click\", true)
local cucc = {}
function klikkeles( button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ, element )
        if ( element ) then           
                local elementType = getElementType ( element  )
                if elementType == \"object\" and getElementData(element , \"object:click\") == true then
                      
            showCursor(true)
      ------------------------------------[[window]]-------------------------------------------
                cucc.felulet = guiCreateWindow ( 0.4, 0.3, 0.2, 0.3, \"cucc\", true )
                end                     
         end
end
addEventHandler ( \"onClientClick\", getRootElement(), klikkeles)
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 10. - 15:55:51 írta System »

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Object Kattintásra 2db Gui?
« Válasz #1 Dátum: 2015. március 10. - 16:05:25 »
0 Show voters
onClientClick funkcióban a state a gomb státuszát jelenti, tehát ha up, akkor a felengedést érzékeli, ha down, akkor a lenyomást, hameg egyikse, mindkettőt, így kétszer triggrrelődik a funkció. írd bele az onClientClickbe ezt.
 

if state == \"down\" then

Object Kattintásra 2db Gui?
« Válasz #2 Dátum: 2015. március 10. - 16:13:19 »
0 Show voters
Kösz a választ így már sikerült. Zárom / Helyezhető

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal