Sziasztok! Van egy gate systemem és az a probléma hogy egyszer felemel egyszer pedig le. Tehát, beirom hogy /fel akkor felemel, utána hogy /le akkor még lemegy, és utána ha ujra beirom hogy /fel már nem megy fel, csak ha restartolom a resourcest.
Mi lehet a probléma?
local objGates = createObject(2779, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0)
exports.pool:allocateElement(objGates)
local open = false
local which = 0
-- Gate code
function useSESideGarageGate(thePlayer)
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
local distance1 = getDistanceBetweenPoints3D(1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, x, y, z)
if (distance1<=10) and (open==false) then
if (exports.global:hasItem(thePlayer, 108) or exports.global:hasItem(thePlayer, 82)) then
open = true
which = 1
outputChatBox(\"Szerelő lift felemelve!\", thePlayer, 0, 255, 0)
moveObject(objGates, 1000, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 14.5, 0, 0, 0)
end
end
end
addCommandHandler(\"fel\", useSESideGarageGate)
function closeSESideGarageGate(thePlayer)
if (which==1) then
which = 0
outputChatBox(\"Szerelő lift leengedve!\", thePlayer, 0, 255, 0)
moveObject(objGates, 1000, 1775.8000488281, -2059.3999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0)
end
end
addCommandHandler(\"le\", closeSESideGarageGate)
function resetState7()
open = false
end