Szerző Téma: Jármű robbanás  (Megtekintve 1151 alkalommal)

Jármű robbanás
« Dátum: 2015. december 17. - 23:53:04 »
0 Show voters
Sziasztok!
Mivel egy ideje gondolkozok és próbálok utánajárni, hogy hogyan tudnám megoldani azt, hogy egy kocsi ne robbanjon fel, hanem csak füstöljön(tűzet rá gondolom csak létre kell hozni, mint effect), így felétek fordulok és reménykedek, hogy valakinek van megoldása a kérdésemre. :question: 
Előre is köszönöm a segítséget! :thumbsup:

Jármű robbanás
« Válasz #1 Dátum: 2015. december 18. - 00:18:03 »
0 Show voters
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetElementHealth
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetVehicleDamageProof
Azt hiszem 300 alatt gyullad ki és robban fel, szóval lekéred a jármű \"életét\" és ha kisebb, mint 300, akkor \"damage proof\"-á teszed. :D
Ha nem akarod megvárni, hogy kigyulladjon (csak a füst kell), de azt akarod, hogy ne lehessen használni, akkor mondjuk (nem tudom pontosan mennyitől kezd el füstölni..legyen  450) ha kisebb az élete, mint 450 akkor leállítod a motort.
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetVehicleEngineState
Bocsi, hogy csak így gyorsba\' írtam, de láttam már, van tapasztalatod ebben, szerintem menni fog:D

Jármű robbanás
« Válasz #2 Dátum: 2015. december 18. - 00:28:04 »
0 Show voters
Holnap (ma) rálesek majd. Köszi szépen!  :thumbsup: Most éppen egy éjszakai scriptel szívok, mivel hol bebuggol és mindenkinek fehér lesz a képernyő, hol tökéletesen megy.  :grrrrr: A communitys script is ezen gyerekhibával fut, így most abszolút ötletelek, hogy lehetne megoldani az egészet. Aztán utána rálesek az általad írt dolgokra is.  ::|
« Utoljára szerkesztve: 2015. december 18. - 00:30:15 írta AlexSwamp »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal