Van egy szkriptem amit letöltöttem. Azt a célt szolgálja, hogy kiírja, hogy mikor ki tette tálcára a játékot. A szerver Franciaországból fut (ha ez számít) és 10 perccel többet ír mint amennyi az idő. Mi lehet a baja?
Server:
function theFormat()
local realtime = getRealTime()
return
string.format(\"%02d:%02d:%02d\", realtime.hour, realtime.minute, realtime.second)
end
function RGBToHex(red, green, blue, alpha)
if((red < 0 or red > 255 or green < 0 or green > 255 or blue < 0 or blue > 255) or (alpha and (alpha < 0 or alpha > 255))) then
return nil
end
if(alpha) then
return string.format(\"#%.2X%.2X%.2X%.2X\", red,green,blue,alpha)
else
return string.format(\"#%.2X%.2X%.2X\", red,green,blue)
end
end
function handleMinimize2(thePlayer)
if getElementData(thePlayer,\"state\") == \"alive\" then
local team = getPlayerTeam(thePlayer)
local cTime = theFormat()
if team ~= false then
local team = getPlayerTeam(thePlayer)
local r, g, b = getTeamColor(team)
local hex = RGBToHex (r, g, b)
outputChatBox ( hex..getPlayerName(thePlayer)..\" #a2e5ebminimized the game #37D090\"..cTime, root, 255, 255, 255, true)
else
outputChatBox ( \"#FF0000\"..getPlayerName(thePlayer)..\" #a2e5ebminimzed the game #37D090\"..cTime, root, 255, 255, 255, true)
end
end
end
addEvent( \"gowno\", true )
addEventHandler( \"gowno\", root, handleMinimize2 )
Client:
function handleMinimize()
triggerServerEvent ( \"gowno\", root, localPlayer )
end
addEventHandler( \"onClientMinimize\", root, handleMinimize )
A Segítséget előre is köszönöm!