Szerző Téma: Modpanel, GTA5 radar  (Megtekintve 825 alkalommal)

Modpanel, GTA5 radar
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 16:01:24 »
0 Show voters
Sziasztok, most kivételesen kérek egy segítséget, mivel elkezdtem írni egy ModPanel scriptet amivel ki be lehet kapcsolni a modolást.. Na oké Meg írtam, hogy hogy képzeltem el. ÉS  BUMM, nem jó. :(
Itt Kód:
 
Cim, ModList, Elfogad, Bezar = nil
local allapot1 = true
local allapot2 = true
function modpanel()
local width, height = 300, 400
local scrWidth, scrHeight = guiGetScreenSize()
local x = scrWidth/2 - (width/2)
local y = scrHeight/2 - (height/2)
Cim = guiCreateWindow(x, y, width, height, \"Jármû Modok Vezérlése\", false)
ModList = guiCreateGridList(0.05, 0.05, 0.9, 0.8, true, Cim)
local column = guiGridListAddColumn(ModList, \"Kocsi Neve\", 0.6)
local row = guiGridListAddRow(ModList)
guiGridListSetItemText(ModList, row, column, \"Ferrari\", false, false)
local row = guiGridListAddRow(ModList)
guiGridListSetItemText(ModList, row, column, \"Evo X Rendõr Kocsi\", false, false)
Elfogad = guiCreateButton(0.05, 0.85, 0.45, 0.1, \"Bekapcsolás      Kikapcsolás\", true, Cim)
Bezar = guiCreateButton(0.5, 0.85, 0.45, 0.1, \"Bezárás\", true, Cim)
showCursor(true)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", Elfogad, modpanelmodolas)
addEventHandler(\"onClientGUIDoubleClick\", ModList, modpanelmodolas)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", Bezar, modpanelbezar)
end
addCommandHandler(\"modpanel\", modpanel)
function modpanelbezar(button, state)
if(source==Bezar) and (button==\"left\") then
   destroyElement(ModList)
   destroyElement(Elfogad)
   destroyElement(Bezar)
   destroyElement(Cim)
   Cim, ModList, Elfogad, Bezar = nil, nil, nil, nil
   showCursor(false)
end
end
function modpanelmodolas(button, state)
if(source==Elfogad) and (button==\"left\") then
   local row, col = guiGridListGetSelectedItem(ModList)
   if (row==-1) or (col==-1) then
      outputChatBox(\"Elöszõr válazd ki a kikapcsolandó vagy a bekapcsolandó modot!\", 255, 0, 0)
   else
      local ModText = guiGridListGetItemText(ModList, guiGridListGetSelectedItem(ModList), 1)
      if (ModText==\"Ferrari\") then
         if (allapot1==true) then
            engineRestoreModel(411)
            allapot1 = false
         else
            DFF = engineLoadDFF( \"Kocsik/infernus.dff\", 0 )
            engineReplaceModel ( DFF, 411 )
            TXD = engineLoadTXD( \"Kocsik/infernus.txd\" )
            engineImportTXD( TXD, 411 )
            allapot1 = true
         end
      elseif  (ModText==\"Mitshubishi Lancer Evolution X Rendõr Autó\") then
         if (allapot2==true) then
            engineRestoreModel(597)
            allapot2 = false
         else
            DFF = engineLoadDFF( \"Kocsik/pd_EVO.dff\", 0 )
            engineReplaceModel ( DFF, 597 )
            TXD = engineLoadTXD( \"Kocsik/pd_EVO.txd\" )
            engineImportTXD( TXD, 597 )
            allapot2 = true
         end   
      end
      destroyElement(ModList)
      destroyElement(Elfogad)
      destroyElement(Bezar)
      destroyElement(Cim)
      Cim, ModList, Elfogad, Bezar = nil, nil, nil, nil
      showCursor(false)
   end
end
end
[/quote]
Mi lehet a probléma???
De bezzeg ez megy:
 
if (row==-1) or (col==-1) then
outputChatBox(\"Elöszõr válazd ki a kikapcsolandó vagy a bekapcsolandó modot!\", 255, 0, 0)
else
[/quote]
Illetve hogylehet gta5 radarba rakni blipeket?

Modpanel, GTA5 radar
« Válasz #1 Dátum: 2014. augusztus 18. - 21:10:52 »
0 Show voters
Hallod, köszi, hogy az én segítség kérésemet illeszted be ide... Mert ezt eredetilek a MTAFórum.net odlalán írtam....

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal