Sziasztok, most kivételesen kérek egy segítséget, mivel elkezdtem írni egy ModPanel scriptet amivel ki be lehet kapcsolni a modolást.. Na oké Meg írtam, hogy hogy képzeltem el. ÉS BUMM, nem jó.
Itt Kód:
Cim, ModList, Elfogad, Bezar = nil
local allapot1 = true
local allapot2 = true
function modpanel()
local width, height = 300, 400
local scrWidth, scrHeight = guiGetScreenSize()
local x = scrWidth/2 - (width/2)
local y = scrHeight/2 - (height/2)
Cim = guiCreateWindow(x, y, width, height, \"Jármű Modok Vezérlése\", false)
ModList = guiCreateGridList(0.05, 0.05, 0.9, 0.8, true, Cim)
local column = guiGridListAddColumn(ModList, \"Kocsi Neve\", 0.6)
local row = guiGridListAddRow(ModList)
guiGridListSetItemText(ModList, row, column, \"Ferrari\", false, false)
local row = guiGridListAddRow(ModList)
guiGridListSetItemText(ModList, row, column, \"Evo X Rendőr Kocsi\", false, false)
Elfogad = guiCreateButton(0.05, 0.85, 0.45, 0.1, \"Bekapcsolás Kikapcsolás\", true, Cim)
Bezar = guiCreateButton(0.5, 0.85, 0.45, 0.1, \"Bezárás\", true, Cim)
showCursor(true)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", Elfogad, modpanelmodolas)
addEventHandler(\"onClientGUIDoubleClick\", ModList, modpanelmodolas)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", Bezar, modpanelbezar)
end
addCommandHandler(\"modpanel\", modpanel)
function modpanelbezar(button, state)
if(source==Bezar) and (button==\"left\") then
destroyElement(ModList)
destroyElement(Elfogad)
destroyElement(Bezar)
destroyElement(Cim)
Cim, ModList, Elfogad, Bezar = nil, nil, nil, nil
showCursor(false)
end
end
function modpanelmodolas(button, state)
if(source==Elfogad) and (button==\"left\") then
local row, col = guiGridListGetSelectedItem(ModList)
if (row==-1) or (col==-1) then
outputChatBox(\"Elöszőr válazd ki a kikapcsolandó vagy a bekapcsolandó modot!\", 255, 0, 0)
else
local ModText = guiGridListGetItemText(ModList, guiGridListGetSelectedItem(ModList), 1)
if (ModText==\"Ferrari\") then
if (allapot1==true) then
engineRestoreModel(411)
allapot1 = false
else
DFF = engineLoadDFF( \"Kocsik/infernus.dff\", 0 )
engineReplaceModel ( DFF, 411 )
TXD = engineLoadTXD( \"Kocsik/infernus.txd\" )
engineImportTXD( TXD, 411 )
allapot1 = true
end
elseif (ModText==\"Mitshubishi Lancer Evolution X Rendőr Autó\") then
if (allapot2==true) then
engineRestoreModel(597)
allapot2 = false
else
DFF = engineLoadDFF( \"Kocsik/pd_EVO.dff\", 0 )
engineReplaceModel ( DFF, 597 )
TXD = engineLoadTXD( \"Kocsik/pd_EVO.txd\" )
engineImportTXD( TXD, 597 )
allapot2 = true
end
end
destroyElement(ModList)
destroyElement(Elfogad)
destroyElement(Bezar)
destroyElement(Cim)
Cim, ModList, Elfogad, Bezar = nil, nil, nil, nil
showCursor(false)
end
end
end
Mi lehet a probléma???
De bezzeg ez megy:
if (row==-1) or (col==-1) then
outputChatBox(\"Elöszőr válazd ki a kikapcsolandó vagy a bekapcsolandó modot!\", 255, 0, 0)
else