GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: DarkxD - 2016. Március 13. - 01:35:52

Cím: Modolt autó Paintjob
Írta: DarkxD - 2016. Március 13. - 01:35:52
MTA szerveremre szeretnék a modolt autóknak Paintjob- ot adni. Letöltöttem ezt: www.gtainside.com/en/sanandreas/cars/85753-gta-v-karin-sultan-rs-stock-rally-drift-dlc-drop-zone/, a GTA5-ös autó skint, de nemtudom, hogy hogyan rakhatom be a szerverbe, és aktiválhatom a Freeroam panelből a festését.
Cím: Modolt autó Paintjob
Írta: DarkxD - 2016. Április 01. - 23:31:37
Próbálkoztam a berakásával, és ez lett a vége, de sajnos még mindig nem úgy működik, ahogy kéne.
Aztán rájöttem, hogy hülye vagyok, és nem értek ehhez. Ezért inkább megkérdezem, hogy miben tudnátok segíteni, hogy ez jól működjön?
 

ID = 560
function replaceModel()
  txd = engineLoadTXD(\"sultan.txd\", ID )
  engineImportTXD(txd, ID)
  one = engineLoadTXD(\"sultan1.txd\", ID )
  engineImportTXD(txd, ID)
  two = engineLoadTXD(\"sultan2.txd\", ID )
  engineImportTXD(txd, ID)
  three = engineLoadTXD(\"sultan3.txd\", ID )
  engineImportTXD(txd, ID)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)
function DFFFile ()
DFF = engineLoadDFF( \"sultan.dff\", ID )
engineReplaceModel ( DFF, ID )
end
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, DFFFile )