Szerző Téma: Modell berakás  (Megtekintve 1298 alkalommal)

Nem elérhető Daevod

  • 109
    • Profil megtekintése
Modell berakás
« Dátum: 2015. március 09. - 17:02:20 »
0 Show voters
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy készítettem egy saját objectet 3ds maxel , de valamiért nem akarja berakni. Válaszokat/segítségeket előre is köszönöm!
Ezzel a scripttel próbálom:
local dir = \"mods\"
function loadMod(f, m)
    if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.txd\') then
        txd = engineLoadTXD(dir ..\'/\'.. f ..\'.txd\')
        engineImportTXD(txd, m)
    end
    if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\') then
        dff = engineLoadDFF(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\', m)
        engineReplaceModel(dff, m)
    end
    if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.col\') then
        col = engineLoadCOL(dir..\'/\'.. f ..\'.col\')
        engineReplaceCOL(col,m)
    end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
    loadMod(\"tabla\", 16480)
end)

Modell berakás
« Válasz #1 Dátum: 2015. március 09. - 17:07:12 »
0 Show voters
én neked ezt ajánlom ez szerintem sokkal átláthatóbb :)
    addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
        function()
            outputChatBox ( \"Akármi szöveg\")
     
            local txd = engineLoadTXD(\'files/yourfilename.txd\',true)
            engineImportTXD(txd, 2052)
     
            local dff = engineLoadDFF(\'files/yourfilename.dff\', 0)
            engineReplaceModel(dff, 2052)
     
            local col = engineLoadCOL(\'files/yourfilename.col\')
            engineReplaceCOL(col, 2052)
            engineSetModelLODDistance(2052, 500)
        end
    )

Nem elérhető Daevod

  • 109
    • Profil megtekintése
Modell berakás
« Válasz #2 Dátum: 2015. március 09. - 17:13:10 »
0 Show voters
Köszönöm a választ! 
Am így írtam át a dolgokat , és mégsem működik.
addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
        function()
            outputChatBox ( \"tabla\")
     
            local txd = engineLoadTXD(\'mods/tabla.txd\',true)
            engineImportTXD(txd, 16480)
     
            local dff = engineLoadDFF(\'mods/tabla.dff\', 0)
            engineReplaceModel(dff, 16480)
     
            local col = engineLoadCOL(\'mods/tabla.col\')
            engineReplaceCOL(col, 16480)
            engineSetModelLODDistance(16480, 500)
        end)
   
A legvégén az 500 érték , mit jelentene? További segítségedet előre is köszönöm! :)

Modell berakás
« Válasz #3 Dátum: 2015. március 09. - 17:20:07 »
0 Show voters
Az azt jelenti milyen messziről töltse be az objectet, és nem tudom akkor mi a baj esetleg lehet az hogy te így írtad, addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
        function()
            outputChatBox ( \"tabla\")
     
            local txd = engineLoadTXD(\'mods/tabla.txd\',true)
            engineImportTXD(txd, 16480)
     
            local dff = engineLoadDFF(\'mods/tabla.dff\', 0)
            engineReplaceModel(dff, 16480)
     
            local col = engineLoadCOL(\'mods/tabla.col\')
            engineReplaceCOL(col, 16480)
            engineSetModelLODDistance(16480, 500)
        end)
és így kell oda a )
    addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
        function()
            outputChatBox ( \"Akármi szöveg\")
     
            local txd = engineLoadTXD(\'files/yourfilename.txd\',true)
            engineImportTXD(txd, 2052)
     
            local dff = engineLoadDFF(\'files/yourfilename.dff\', 0)
            engineReplaceModel(dff, 2052)
     
            local col = engineLoadCOL(\'files/yourfilename.col\')
            engineReplaceCOL(col, 2052)
            engineSetModelLODDistance(2052, 500)
        end
    )

Nem elérhető Daevod

  • 109
    • Profil megtekintése
Modell berakás
« Válasz #4 Dátum: 2015. március 09. - 17:23:12 »
0 Show voters
Am azokat csak átírtam , az object id-re amit le akarok cserélni , illetve a yourfilename-t , mert gondolom annak a neve kellett oda , amit beraktam , tehát ami a dff-mnek a neve meg stb.. :)

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Modell berakás
« Válasz #5 Dátum: 2015. március 10. - 06:55:20 »
0 Show voters
local dir = \"mods\"
function loadMod(f, m)
local txdFile = dir..\"/\"..f..\".txd\"
local dffFile = dir..\"/\"..f..\".dff\"
local colFile = dir..\"/\"..f..\".col\"
if fileExists(txdFile) then
local txd = EngineTXD(txdFile)
if txd then
   txd:import(m)
end
end
if fileExists(dffFile) then
local dff = EngineDFF(dffFile,m)
if dff then
   dff:replace(m)
end
end
if fileExists(colFile) then
local col = EngineCOL(colFile)
if col then
   col:replace(m)
end
end
end

 
Meta:
 
<oop>true</oop>

Nem elérhető Daevod

  • 109
    • Profil megtekintése
Modell berakás
« Válasz #6 Dátum: 2015. március 10. - 20:52:07 »
0 Show voters
És itt a \"/\" betűt kell kicserélni azokra a nevekre amit akarok hogy futtasson? :)
Meg a META-m most így nézz ki:
<meta>
    <script src=\"sourceC.lua\" type=\"client\" />
    <file src=\"mods/yourfilename.col\" />
    <file src=\"mods/yourfilename.dff\" />
    <file src=\"mods/yourfilename.txd\" />
</meta>
<oop>true</oop>
És az objecteim neve yourfilename egyértelműen.
Segítségedet előre is köszönöm!

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Modell berakás
« Válasz #7 Dátum: 2015. március 10. - 20:57:16 »
0 Show voters
Az oopt engedélyezését metaban a </meta> elé rakd, és a xenius által írt funkciót így használhatod.
 

loadMod(filenév, objectId)

 
ha ezt külső resourceból szeretnéd használni, akkor a metaba még írd bele ezt.
 

<export function=\"loadMod\" type=\"client\"/>

 
a dir változó pedig egyértelműen a mappanév.

Nem elérhető Daevod

  • 109
    • Profil megtekintése
Modell berakás
« Válasz #8 Dátum: 2015. március 13. - 14:34:59 »
0 Show voters
Hát nem tudom , nekem ez nem akar működni , de azért köszönöm a segítségeteket! :)

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Modell berakás
« Válasz #9 Dátum: 2015. március 13. - 16:57:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: Daevod date=1426253699\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56045\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem tudom , nekem ez nem akar működni , de azért köszönöm a segítségeteket! :)
 
Mindenki másnak működik csak neked nem. /debugscript 3

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal