Szerző Téma: Miért nem tölti be a collisiont?  (Megtekintve 880 alkalommal)

Miért nem tölti be a collisiont?
« Dátum: 2016. március 13. - 21:55:45 »
0 Show voters
Sziasztok, ma összedobtunk egy modellt, kb harmad akkora mint a gta sa mapja, collisiont is csináltam hozzá, de nem tölti azt be, és emiatt nem tudunk rálépni az objectre. Nekem fogalmam sincs mi lehet a baja, egész napomat azzal töltöttem hogy csekkoltam a colokat, a scriptet 3x újraírtam, 1-2 elemet kicseréltem benne.
Script:
 
addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
    function()
        outputChatBox ( \"Ez a resource válaszol.\")
        local txd = engineLoadTXD(\'files/name.txd\',true)
        engineImportTXD(txd, 4002)
        local dff = engineLoadDFF(\'files/name.dff\', 0)
        engineReplaceModel(dff, 4002)
        local col = engineLoadCOL(\'files/name.col\')
        engineReplaceCOL(col, 4002)
        engineSetModelLODDistance(4002, 500)
    end
)

 
debugscript: (3)
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160313/118188908N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. március 13. 22:25:29[/time] )

Megvolt mi a hiba, néha balf@sz vagyok.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. március 13. - 22:25:45 )

Törölhető, archiválható.
« Utoljára szerkesztve: 2016. március 13. - 22:25:45 írta rusztamas »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal