GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Bálázs - 2014. Szeptember 09. - 18:05:05

Cím: /me
Írta: Bálázs - 2014. Szeptember 09. - 18:05:05
Sziasztok.
Belekezdtem egy chat system megírásába. A szokásos chat, azaz a beszélgetés tökéletesen működik eddig (say - t), a /do is működik, viszont a /me valamiért nem jó.
Debugscriptbe nem ír hibát, így nem tudom mi lehet a baj. Valaki tudna segíteni?
 
addCommandHandler(\"me\",
function(playerSource,cmd,...)
local message = table.concat({...}, \" \")
                local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape(chatSphere, \"player\")
local posX, posY, posZ = getElementPosition(playerSource)
local chatSphere = createColSphere(posX, posY, posZ, 20)
destroyElement(chatSphere)
for index, nearbyPlayer in ipairs( nearbyPlayers ) do
   outputChatBox(\"*** \" .. getPlayerName(playerSource):gsub(\"_\", \" \") .. \" \"..message..\"\",nearbyPlayer, 194, 162, 218)
end
end
)
Cím: /me
Írta: Xenius - 2014. Szeptember 09. - 19:53:42
Csak szerver oldalon lehet, és cancelEvent-ezni kell mert alapból van az MTA-ban /me.
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnPlayerChat
az 1-es típus a /me
Cím: /me
Írta: Bálázs - 2014. Szeptember 09. - 19:57:49
Canceleventezve van a cucc, de így az alap /me-t se ír (az alap MTA-sat) és se az én elkészítettemet sem. Mi a probléma? (Szerver oldalon van a script)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. Szeptember 09. - 20:11:27

Sikerült megoldanom. Lehet zárni a témát. Köszönöm.
Cím: /me
Írta: pa3ck - 2014. Szeptember 11. - 19:13:29
local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape(chatSphere, \"player\")
Colshapet még meg sem csináltad, de már lekéred mik / kik vannak benne. Vidd azt a sort a \'local chatSpehere\' alá.
Cím: /me
Írta: Xenius - 2014. Szeptember 11. - 19:25:44
Meg szerintem tanulmányozd ezt:
http://www.mtaforum.net/index.php/topic,356.0.html
Cím: /me
Írta: Toxic - 2014. Október 10. - 17:26:46
[mod]Elavult, zárom.[/mod]