Szerző Téma: Marker eltűntetés Help!  (Megtekintve 726 alkalommal)

Marker eltűntetés Help!
« Dátum: 2015. november 18. - 19:00:40 »
0 Show voters
Sziasztok, rég csináltam munkát.
Egy fuvarozós scriptről van szó, és elakadtam hogy hogy tudom eltűntetni a Markert, ha belemegy a player:D
Ez a próbálkozásom, de elfelejtettem hogy mi-hogy van..
Alapból az össz. marker \"0\"-ás méretű, tehát ha belemész az elsőbe a 2. \"3\"-as lesz, és az első \"0\"-ás. valahogy így akarnám..:D
Köszönöm a segítségeket!
Amiben most állsz eltűnik, az új megjelenik (checkStart, check1)



  function nextMarker(hitElement, matchingDimension)
    if ( getElementType ( hitElement ) == \"player\") then
if ( getElementModel ( source ) == 499 ) then
 setMarkerSize(checkStart, \"0\")
     setMarkerSize(check1,\"3\")
end
end
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", checkStart, nextMarker)
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 18. - 19:02:18 írta Musix46 »

Marker eltűntetés Help!
« Válasz #1 Dátum: 2015. november 19. - 18:02:28 »
0 Show voters
Első kérdésem az, hogy client vagy server oldalon szeretnéd az egészet megcsinálni? Szerintem client oldalon érdemes ilyennel dolgozni, hiszen felesleges \"terhelés\" a server oldal felé. Csináltam neked egy példát, hogy hogyan old meg. Nálam kicsit eltér az által megadott infóktól, hiszen én az összes markert 1.5-s mérettel adtam meg. Én a te helyedben az elsőt megadnám egy méretre(az látszódik így), a többit pedig kezelném. Létezik erre egy jobb megoldás is, ha táblában az értékét állítgatod vagy akkor hozod létre mikor az előzőbe belemész.  :D
 
local marker = {}
local objectMarker = {
{-2195.0295410156, -2472.5825195313, 29.7,\"cylinder\",1.5,43,148,103,255},
{-2201.3298339844, -2480.7800292969, 29.7,\"cylinder\",1.5,43,148,103,255},
}
function create.Marker()
for i ,z in ipairs (objectMarker) do
   marker = createMarker(z[1],z[2],z[3],z[4],z[5],z[6],z[7],z[8],z[9]) -- Marker elkészítése
end
end
create.Marker()
function MarkerHit (hitPlayer, matchingDimension)
setMarkerSize (marker[1], 0) -- Amibe belemegyek 0-s méretű lesz
setMarkerSize (marker[2], 3) -- A második marker pedig 3-as méretű lesz
end
addEventHandler (\"onClientMarkerHit\", getRootElement(), MarkerHit)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal