GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: ►ѕтa - 2012. Július 16. - 19:18:31

Cím: MapEditor probléma
Írta: ►ѕтa - 2012. Július 16. - 19:18:31
Hali.
Lenne egy olyan problémám, JernejL mapeditorját használtam az építéshez a 0.3e | c object-ek miatt (ugyanis számomra egy samp editor sem volt alkalmas eléggé és az mta-ba az object törlés nem pontos, meg nincs hozzá jó konvertáló), és egy idõ után egy 800 soros pályából (removeobject, createobject), sikerült neki 3700 sorost kreálni, úgy hogy kb 100-150 object-et tettem / tettünk hozzá. Szeretném elérni, hogy az eddigi object-ek megmaradjanak, viszont a fölöslegesek (mivel kb. 10-szer létrehozta azokat, mivel én minden belépésnél importáltam, mert eltüntek) kitörlõdjenek. Hogy oldjam meg eme problémát, anélkül hogy újracsinálom?
Cím: MapEditor probléma
Írta: Máté1481047953 - 2012. Július 16. - 20:09:36
Ami egy helyen , van objectek azokat törlöd. Tehát ugyan az  a koordinátája. Ha jól értelmeztem akkor pont ugyanazon a helyen hozza létre , avagy megnyitod a mapeditort és megkeresed mindegyik objectet és törlöd.
Cím: MapEditor probléma
Írta: ►ѕтa - 2012. Július 16. - 22:48:41
Ez megoldható, viszont macerás. Köszi azért. Ha valaki tud még valami jót azt szívesen fogadom  :)
Cím: MapEditor probléma
Írta: lackos888 - 2012. Július 17. - 06:35:49
Esetleg csinálnénk 1 olyan kódot, hogy CreateDynamicObject-kor leellenõrizze, hogy van-e x,y,z koordinátán valami.
Ha van akkor nem hozná létre, ha nincs akkor meghívná a streameres CreateDynamicObjectet.
Ha ez így szerinted is jó, akkor megírom neked  ;)