GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: ►ѕтa
- 2012. július 16. - 19:18:31
-
Hali.
Lenne egy olyan problémám, JernejL mapeditorját használtam az építéshez a 0.3e | c object-ek miatt (ugyanis számomra egy samp editor sem volt alkalmas eléggé és az mta-ba az object törlés nem pontos, meg nincs hozzá jó konvertáló), és egy idõ után egy 800 soros pályából (removeobject, createobject), sikerült neki 3700 sorost kreálni, úgy hogy kb 100-150 object-et tettem / tettünk hozzá. Szeretném elérni, hogy az eddigi object-ek megmaradjanak, viszont a fölöslegesek (mivel kb. 10-szer létrehozta azokat, mivel én minden belépésnél importáltam, mert eltüntek) kitörlõdjenek. Hogy oldjam meg eme problémát, anélkül hogy újracsinálom?
-
Ami egy helyen , van objectek azokat törlöd. Tehát ugyan az a koordinátája. Ha jól értelmeztem akkor pont ugyanazon a helyen hozza létre , avagy megnyitod a mapeditort és megkeresed mindegyik objectet és törlöd.
-
Ez megoldható, viszont macerás. Köszi azért. Ha valaki tud még valami jót azt szívesen fogadom :)
-
Esetleg csinálnénk 1 olyan kódot, hogy CreateDynamicObject-kor leellenõrizze, hogy van-e x,y,z koordinátán valami.
Ha van akkor nem hozná létre, ha nincs akkor meghívná a streameres CreateDynamicObjectet.
Ha ez így szerinted is jó, akkor megírom neked ;)