GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Nikolei - 2014. július 23. - 12:06:24

Cím: Map Stream Bug
Írta: Nikolei - 2014. július 23. - 12:06:24
Üdvözlök mindenkit azzal a kérdéssel fordulok hozzátok hogy mappoltam egy boltot egy kitörölt ház helyére és ha közel megyek hozzá az egyszer csak elkezd villogni,meg eltűnik. Főleg az lenne a kérdés hogy ezt a bugot valamilyen programmal kilehet-e javítani?(hogy ne villogjon)
Cím: Map Stream Bug
Írta: Toxic - 2014. július 23. - 18:45:31
Van már ilyen téma (Map stream bug). A kereső nem dísznek van :)
Cím: Map Stream Bug
Írta: Xenius - 2014. július 24. - 07:44:25
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/EngineSetModelLODDistance
Cím: Map Stream Bug
Írta: bizsi - 2014. július 24. - 11:43:58
Es ezt az egy sort hova kell beirni a script file on belul? :/
Cím: Map Stream Bug
Írta: Xenius - 2014. július 24. - 18:14:57
Bocs félre olvastam amit írtál. Ezt tedd kliens oldali scriptbe, de fontos hogy abban a resourceben amiben kitörölted.
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", root, function()
engineSetAsynchronousLoading ( true, true )
setOcclusionsEnabled(false)
end)
Cím: Map Stream Bug
Írta: Toxic - 2014. augusztus 12. - 15:05:53
[mod]Elavult, zárom.[/mod]