Szerző Téma: Kocsiba object rakás kérdés  (Megtekintve 1699 alkalommal)

Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. március 23. - 20:38:29 »
0 Show voters
Sziasztok. Egy kérdésem lenne. NEM SCRIPT ÍRÁSÁT KÉREM,csak azt,hogy ezt a dolgot mivel lenne legegyszerűbben megoldani.
Ugye van olyan,pl:seemta hogy odasétálsz a bobcat hátuljához és berakja.
A berakást meg mindent megoldok,csak az a kérdésem. Mivel lenne egyszerü.
Én ColShapeHit-re gondoltam. Szerintetek az megfelel?

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #1 Dátum: 2015. március 23. - 20:48:28 »
0 Show voters
Igen, én is azzal csináltam. Csak majd arra figyelj, hogy gömb alakú legyen az az colsphere ne pedig téglalap, mert ha fordul a kocsi a téglalap marad.

Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #2 Dátum: 2015. március 23. - 20:52:34 »
0 Show voters
Köszi. Még 1 kérdés:
Én arra gondoltam,hogy magához a kocsihoz setElementPositionozza rá,mondjuk egy setTimer-rel?
Ez az utolso kérdés.

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #3 Dátum: 2015. március 23. - 20:55:36 »
0 Show voters
attachElements funkcióval sokkal egyszerűbb.

Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #4 Dátum: 2015. március 23. - 20:58:32 »
0 Show voters
Értem. Köszönöm,sokat segítettél.
És még arra mondanál egy megoldást,nem scriptet!:
Hogy amikor kiszáll belőle a player,akkor is megmaradjon mert én csak getPedOccuppuedVehicle-vel tudom.
Van rá egy másik ilyen funkcio?

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #5 Dátum: 2015. március 23. - 21:15:28 »
0 Show voters
így is úgy is megmarad a gömb, mivel a kocsihoz van csatolva.

Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #6 Dátum: 2015. március 23. - 21:18:21 »
0 Show voters
Jó. Kösz. :D
Tényleg még egy uccsót.
Nos,az van hogy amikor belemegyek,nem lesz semmi,mert van egy ilyen kocsi lehivo gui,abban mikor lehivod elindul egy setTimer, és fél mp után ott lesz a col. De mikor belemegyek,akkor semmi. Ugy tudom hogy olyanba nem lehet interakciot létrehozni,amit function-on belül kreálunk. Vagy igen?
Ez mért van igy nálam?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 23. - 21:35:39

Kérlek :)
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 23. - 21:35:39 írta ProgMatyi »

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #7 Dátum: 2015. március 23. - 21:36:49 »
0 Show voters
Miért is ne lehetne? :D
Annyi az egész, hogy a col-t létrehozod és táblába rakod aztán az onColShapeHit eventet használod. Ha nem sikerül másold be a kódot és segítek.

Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #8 Dátum: 2015. március 24. - 19:04:46 »
0 Show voters
Rendben akkor leirom a kódot:
 

 
function colBerak (thePlayer)
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())
tabla55 = {}
tabla55[#tabla55 + 1] = createMarker(0, 0, 0, \"checkpoint\",1.5,0,255,120)   
for k, v in pairs(tabla55) do
         v then
              if isElement(v) then
               
        --attachElements ( v, vehicle, -0.35, -3.0, -0.10 )
        --   outputChatBox(\"megmake\")       
        --end
                 end
       
       
                 end
 
     
                 end
         
         
           
function colKa  ()
               
                outputChatBox(\"sajt\")
               end
                       
       
       
addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",v,colKa)

 
Hát itt van. igen,nagyon szétszort kodnak látszik,de hátha segít valaki

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 19:05:33

És azért checkpointot használtam,hogy jobban látszodjon!

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #9 Dátum: 2015. március 24. - 19:31:35 »
0 Show voters
Ez tényleg elég zavaros :D.
Nem is csoda, hogy nem megy mivel az első funkció-t nincs is ami triggelje(lehet, hogy csak nem másoltad be az egész kódot). És az addEventHandlerban a v változót használtál pedig nincs is a pair ciklusba. A helyedbe a v helyére root-ot írnék és aztán csinálnék még 1 pair ciklust ami meg vizsgálja őket egyesével, hogy melyik marker. Tehát par ciklus+ feltétel.

Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #10 Dátum: 2015. március 24. - 19:35:51 »
0 Show voters
Ja de az elsö kódot setTimer-rel csinálja :)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 19:36:09

Ki mondta,hogy triggerelve van? :D

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #11 Dátum: 2015. március 24. - 19:40:32 »
0 Show voters
Pár sorral feljebb írtad még, hogy setTimerrel triggeled :D

Kocsiba object rakás kérdés
« Válasz #12 Dátum: 2015. március 24. - 19:43:19 »
0 Show voters
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jó. Kösz. :D
Tényleg még egy uccsót.
Nos,az van hogy amikor belemegyek,nem lesz semmi,mert van egy ilyen kocsi lehivo gui,abban mikor lehivod >>elindul egy setTimer<<, és fél mp után ott lesz a col. De mikor belemegyek,akkor semmi. Ugy tudom hogy olyanba nem lehet interakciot létrehozni,amit function-on belül kreálunk. Vagy igen?
Ez mért van igy nálam?
Dupla üzenet összevonva ekkor: Tegnap - 21:35:39
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezt irtam :D
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 24. - 19:48:27 írta barkacsolasok »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal