Ezen nem igazán kell már létre hoznod semmit esColShape = createColSphere(1117.5986328125, -1334.3125, 13.78125, 5)
exports.pool:allocateElement(esColShape)
setElementDimension(esColShape, 4)
setElementInterior(esColShape, 4)
ha a cp-ket akkarod megváltoztatni oda mész ahol szeretnéd hogy legyen a duty be írod hogy /getpos
ott ki írja a dimenziód interiorod és a cp-d ( ha nem szeretnél a frakció átírásokal baszakodni akkor a mentős frakciót a 4.es faction id-re hozd létre ) ha visszont a duty-zás uttán kapot tárgyakat szeretnéd áttírni akkor function lvesduty(thePlayer, commandName)
local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\")
(ezt keresd meg )
és ezekkel tudod be állítani hogy mit kapjon duty uttán
exports.global:giveWeapon(thePlayer, 41, 1500) -- az első szám a fegyver id-jét a második szám a mennyiségét jelőli
exports.global:giveItem(thePlayer, 70, 7) -- az első szám az item id-jét a második szám a mennyiségét jelőli