Szerző Téma: OMSZ és egyéb Duty helyek  (Megtekintve 1355 alkalommal)

OMSZ és egyéb Duty helyek
« Dátum: 2015. Április 27. - 20:08:21 »
0 Show voters
Sziasztok!!!
Az lenne a kérdésem hogy megtaláltam a Faction-system ben a duty poziciókat de sehol nem találom az OMSZ Duty helyét és írásban sem látom :Ezeket Találtam meg de az omszt azt Sajnos nem azt hogy tudom bele rakni ?
http://prntscr.com/6yud6e

Nem elérhető Royalf

  • 222
    • Profil megtekintése
OMSZ és egyéb Duty helyek
« Válasz #1 Dátum: 2015. Április 27. - 20:21:09 »
0 Show voters
Alap valhallaba \'es\' az ha jol tudom, de ujat is tudsz csinalni ezek alapja .

OMSZ és egyéb Duty helyek
« Válasz #2 Dátum: 2015. Április 27. - 21:03:33 »
0 Show voters
Köszi Szépen és hogy tudom ezt létrehozni ?

OMSZ és egyéb Duty helyek
« Válasz #3 Dátum: 2015. Május 01. - 04:21:39 »
0 Show voters
Ezen nem igazán kell már létre hoznod semmit
 
esColShape = createColSphere(1117.5986328125, -1334.3125, 13.78125, 5)
exports.pool:allocateElement(esColShape)
setElementDimension(esColShape, 4)
setElementInterior(esColShape, 4)

 
ha a cp-ket akkarod megváltoztatni oda mész ahol szeretnéd hogy legyen a duty be írod hogy /getpos

ott ki írja a dimenziód interiorod és a cp-d  ( ha nem szeretnél a frakció  átírásokal baszakodni akkor a mentős frakciót a 4.es faction id-re hozd létre )  ha visszont a duty-zás uttán kapot tárgyakat szeretnéd áttírni akkor

 
function lvesduty(thePlayer, commandName)
local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\")
(ezt keresd meg )
és ezekkel tudod be állítani hogy mit kapjon duty uttán 
            exports.global:giveWeapon(thePlayer, 41, 1500) -- az első szám a fegyver id-jét a második szám a mennyiségét jelőli
            exports.global:giveItem(thePlayer, 70, 7) -- az első szám az item id-jét a második szám a  mennyiségét jelőli

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal