GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Sanyika265 - 2016. január 03. - 18:15:26
-
Üdvözlöm az olvasókat!
Olyan kérdésem lenne hogy meg lehet-e oldani azt hogy nem col dff vagy nem txd formátumú modellt berakni mta ba és használni buggolás nélkül.
Megköszönöm előre is a válaszokat
... By: #Thomas
-
Természetesen meglehet. A neten találsz róla rengeteg tutorialt. Amit be tudsz importálni 3Ds Max-ba vagy Zmodeller-be azt be tudod rakni.
-
Üdvözlöm az olvasókat!
Olyan kérdésem lenne hogy meg lehet-e oldani azt hogy nem col dff vagy nem txd formátumú modellt berakni mta ba és használni buggolás nélkül.
Megköszönöm előre is a válaszokat
... By: #Thomas
Nem nagyon hallottam még olyat, hogy ezek nélkül bárki is tudott volna berakni egy teljesen más formátumú modellt. :D
Természetesen meglehet. A neten találsz róla rengeteg tutorialt. Amit be tudsz importálni 3Ds Max-ba vagy Zmodeller-be azt be tudod rakni.
[/quote]
A téma megnyitója nem erre gondolt, hanem arra, hogy txd, col, és dff fájlok nélkül betud e rakni egy modellt másképp, vagy épp más formátumban. Ha beimportálja az adott modellt, akkor abból ugyanúgy dff, txd és col fájlokat kell létrehozni, de amit a srác írt, nem hinném, hogy megvalósítható. Abban viszont igazad van, hogy ha egy adott modellt beimportál, akkor elkészíthető belőle a szükséges fájl, amit aztán berakhat a szerverébe, mert másképp nem hinném hogy megtudná valósítani. :D
-
Txdt lehet helyettesíteni sok texturerenderrel csak felesleges :D. Igazabol nagyon bonyolult dxDrawokkal talán meglehet oldani a dff helyettesítését is :D