GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: sparko - 2015. Május 14. - 22:22:56

Cím: jármű mod és skin berakása
Írta: sparko - 2015. Május 14. - 22:22:56
Sziasztok!
Berakosgattam pár skint a szerveremre eltelt egy kis idő ismét szerettem volna.
Viszont már a setskin admin parancs sem működödtt és a régieken kívül nem tudok új skint mododt betenni hiába mindent helyesen adtam meg.
Itt a kód amit használok.
 
ID = 562
function TXDFile ()
TXD = engineLoadTXD( \"elegy.txd\" )
engineImportTXD( TXD, ID )
end
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, TXDFile )
 
function DFFFile ()
DFF = engineLoadDFF( \"elegy.dff\", 0 )
engineReplaceModel ( DFF, ID )
end
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, DFFFile )
Cím: jármű mod és skin berakása
Írta: Incama - 2015. Május 15. - 10:25:32
Hogyan kapcsolódik a setskin és egy kocsimod?
Cím: jármű mod és skin berakása
Írta: sparko - 2015. Május 15. - 16:36:07
Ez számomra is kérdés.
Egyszerre romlottak el ennyit tudok
Cím: jármű mod és skin berakása
Írta: Zénó10 - 2015. Május 15. - 17:01:56
Acl-ben nekem jónak szokott lenni a setskin,illetve egyéb parancs.
Cím: jármű mod és skin berakása
Írta: kisolasz - 2015. Május 15. - 19:14:20
Az ACL be keress rá hogy setskins engedélyezd és indítsd újra a szervered és annak jónak kell lennie.
Cím: jármű mod és skin berakása
Írta: sparko - 2015. Május 16. - 14:46:11
Köszönöm zárom!