Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Sv!Z - 2014. november 26. - 20:14:34
Cím: Jármű festés & füst színének változtatása
Írta: Sv!Z - 2014. november 26. - 20:14:34
Sziasztok! Már jó ideje találtam ezt a videót, viszont mivel nem találtam ilyen scriptet neten, ezért szeretnék itt segítséget kérni.. Videó:
A \"srácnak\" van egy oldala, ahova felrakta pár scriptjét, de ez meglepő módon nincs ott.. Szóval a következő kérdéseim lennének: 1. Hogy lehetne megváltoztatni a spray füstjének a színét? (igen, látom hogy a videóban az alap füst is ott van, de mivel a videó már 3 éves, érdekel hogy lehet-e azt változtatni, nem pedig egy másik objectet odarakni, ha egyáltalán az..xd) 2. Hogy lehetne megcsinálni, hogy a jármű színe amit éppen festeni akarok árnyalatról árnyalatra változzon? Mármint miket kell használni ezekhez.. Végezetül annyit, hogy egyelőre sík hülye vagyok a lua-hoz, nem rég kezdtem el nézegetni mi merre mennyi :DDd Előre is köszi a válaszokat!
Cím: Jármű festés & füst színének változtatása
Írta: Toxic - 2014. november 26. - 21:19:22
[mod]24 órát kapsz a téma címének módosítására. Amennyiben ez nem történik meg, a téma lezárásra kerül.[/mod]
Cím: Jármű festés & füst színének változtatása
Írta: Xenius - 2014. november 27. - 07:06:03
HL-en a festést is pontosan ugyanígy oldottam meg. Keresgélj a wikin, nem egy bonyolult dolog. https://www.youtube.com/watch?v=M6cA6leLpR8 Már ha a debugscriptet nézed akkor talán rájössz a festés részére.
Cím: Jármű festés & füst színének változtatása
Írta: Sv!Z - 2014. november 27. - 19:26:19
Köszi ;D A festés elv. menni fog.. viszont a füst színének megváltoztatásához nem tudnál adni valami infót? :-\\
Cím: Jármű festés & füst színének változtatása
Írta: Toxic - 2014. november 27. - 19:36:13
[mod]Látom módosítva lett, tehát a téma nem kerül lezárásra.[/mod]
Cím: Jármű festés & füst színének változtatása
Írta: Carlos - 2014. november 29. - 11:52:54
Az eredeti készítő leírja angolul, hogy hogyan készítette a színezését, hogy legyen egy kis melód nem fordítom le de tessék itt van. I made my own particle script which uses getScreenFromWorldPosition and dxDrawImage with a particle image I made. It doesn\'t affect the spray can particles created by the game, that\'s why green spray is still visible. Also, my particles are visible through walls, but in MTA 1.3.1 they could be drawn with dxDrawMaterialLine3D, making them truly 3D.
Cím: Jármű festés & füst színének változtatása
Írta: Xenius - 2014. november 29. - 16:38:51