function car ()local veh = getElementsByType(\"vehicle\",getRootElement(),true)for k,v in ipairs(veh) dolocal x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local x2,y2,z2 = getElementPosition(v)if getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2) <= 2 then-- ide beírod mittoménlocal px,py,pz = getElementPosition(localPlayer)-- ide jöhet az attach vagy amit akarsz -- local dummy = createVehicle(getElementModel(v),px,py,pz)setElementCollisionsEnabled(dummy,false)-- ide a komponentes dolog amit a v-nek tilts le endendend-- a car function-t bármivel meghívhatod ---- ez egy kliens oldali példa --
function car ()local veh = getElementsByType(\"vehicle\",getRootElement(),true)for k,v in ipairs(veh) dolocal x,y,z = getElementPosition(localPlayer)local x2,y2,z2 = getElementPosition(v)if getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2) <= 2 then local px,py,pz = getElementPosition(localPlayer)local dummyx = createVehicle(getElementModel(v),px,py,pz)setElementCollisionsEnabled(dummyx,false)local compok = getVehicleComponents(dummyx)for k,v in ipairs(compok) dosetVehicleComponentVisible(dummyx, k, false)endsetVehicleComponentVisible(exmp, \"door_rr_dummy\", true)setVehicleComponentVisible(v, \"door_rr_dummy\", false)exports.bone_attach:attachElementToBone(dummyx, localPlayer, 12, 0, 0, 0, 0, 180, 0)endendend
function fixCar()local vehicles = getElementsByType(\"vehicle\",getRootElement(),true) -- kiválasztja a jármű elementeket--for k,v in ipairs(vehicles) do -- kiválasztja a mapon lévö összes kocsit local x,y,z = getElementPosition(localPlayer) -- player positionját lekérjük )local carX,carY,carZ = getElementPosition(v) -- Jármű pos-ját lekéred --if getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,carX,carY,carZ) <= 3 then -- a kocsit 3-as távolságban van töled csak azon müködik (közel állj a kocsihoz) --dummycar = createVehicle(getElementModel(v),x,y,z)setElementData(localPlayer,\"car\",dummycar)setPedAnimation(localPlayer, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 0, true, false, true, true) --szebb ha van anim --exports.gl_attach:attachElementToBone(dummycar, localPlayer, 12, -0.9, 0, 0.8, 0, 60, 60) -- a koordinátákkal játszadozz,nagyjábol belöttem,de te állítgasd --dummyTuntet () -- functiont meghívjuk --setVehicleComponentVisible(v, \"door_rr_dummy\", false)-- setVehicleComponentVisible(dummycar, \"door_rr_dummy\", false) outputChatBox(\"Sikeres ez a példa script \") --debug,jó ha van -- addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),dummyTuntet) -- renderrel megy csak -- setElementCollisionsEnabled(dummycar,false) endendend -- lezárjuk egy endel a functionokat --bindKey(\"e\",\"down\",fixCar) -- bebindeljük a gombot,ami meghivja a functiont function dummyTuntet ()--outputChatBox(\"nemwok\") local getComponent = getVehicleComponents(dummycar) -- get a table with all the components of the vehicle for k in pairs (getComponent) do setVehicleComponentVisible(dummycar, k, false) -- hides the component setVehicleComponentVisible(dummycar, \"door_rr_dummy\", true) end end -- Ezekböl már ki tudsz indulni --