Szerző Téma: HUD készítés problémák.  (Megtekintve 1150 alkalommal)

HUD készítés problémák.
« Dátum: 2015. július 04. - 16:39:42 »
0 Show voters
Sziasztok! Az lenne a probléma, h én elkezdtem egy HUD ot készíteni, készen is van csak az a baj vele amikor sebzést kap a karakter, akkor ilyen 95.94565746%-ban méri. Ezt hogyan lehetne csak úgy h 95%?
\"2015-07-04_00002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Válaszokat köszönöm :)

HUD készítés problémák.
« Válasz #1 Dátum: 2015. július 04. - 17:00:57 »
0 Show voters
   math.ceil(getElementHealth(localPlayer))

HUD készítés problémák.
« Válasz #2 Dátum: 2015. július 04. - 17:25:04 »
0 Show voters
Köszönöm, de viszont nem tudom, hogyan kellene ezt beilleszteni ugyanis nemrég kezdtem neki a lua tanulásához, tudom most azt gondolod akkor mindek csinálok ilyeneket. Azért mert nagyon érdekel a lua és valamennyit tudtam ahoz h eddig elérjek.

HUD készítés problémák.
« Válasz #3 Dátum: 2015. július 04. - 17:48:11 »
0 Show voters

    health = getElementHealth(localPlayer)
dxDrawText(math.ceil(health).. \"%\",X, Y, 0, 0, tocolor(250, 250, 250, 50), 1, \"arial\", _, _, _, _, _, true)

HUD készítés problémák.
« Válasz #4 Dátum: 2015. július 04. - 18:04:29 »
0 Show voters
Köszi sikerült :D Zárom / Helyezhető.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal