Szerző Téma: Hozzáértő segítségét várnám  (Megtekintve 869 alkalommal)

Nem elérhető Xeon

Hozzáértő segítségét várnám
« Dátum: 2016. február 15. - 16:54:22 »
0 Show voters
Üdv!
Azt szeretném megtudni, hogy hogyan lehetne beállítani az általam generált objectek (map)  maximális látótávolságát nagyobbra, mint 300?
Nem, az engineSetModelLODDistance nem lesz jó (mindenhol ezt kaptam válaszul), se a setFarClipDistance - ezért írtam, hogy hozzáértő kéne. Esetleg valaki, aki jártas a témában, és nem sablonokat küld válaszul (mint például a LOD-os cucc) örülnék, ha tudna segíteni. Még olyasmit kaptam válaszul, hogy ugye a lowLOD objektumokra a játék ötszörözi a látótávot (így az engineSetModelLODDistance-el 300-ra állítva elméletileg 1500-as látótávot kapok). Tehát valahogy minden objectre be kéne állítani saját magát lowLOD-nak, így 1500 méterről is látnám, 300 méteren belül pedig a rendes object jelenne meg. Erre is az lenne a kérdésem, hogy ez hogyan kivitelezhető? Mert nem akarok több ezer objectet külön változókba tárolni - mert elméletileg így néz ki:
 
local obj = createObject(...)
local lod = createObject(...)
setLowLODElement(obj, lod)

 
de ezt minddel megcsinálva rohadt sok idő lenne, meg az az igazság, hogy lehet, hogy nem is jó megoldás, én meg nem akarok akkor foglalkozni vele. Esetleg más megoldás? Hogyan lehetne megcsinálni, hogy messzebbről is látszódjanak az objektumok?

Hozzáértő segítségét várnám
« Válasz #1 Dátum: 2016. február 15. - 18:59:38 »
0 Show voters

bool setFarClipDistance  ( float distance )

 
Az MTA:SA sose töltötte be úgy a mappolt objektumokat, mint az alap mapot.
Ezzel a függvénnyel tudod nővelni az egész map látótávolságát. (Csak az alap objektumokat látod jobban tőle.)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal