Szerző Téma: játékos változó  (Megtekintve 1095 alkalommal)

Nem elérhető Cody

játékos változó
« Dátum: 2015. Március 21. - 15:35:17 »
0 Show voters
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani hogy MTA-ban hogyan lehet játékos változót létrehozni?
Olyanra gondolok mint sampban ez:
 
new Money[MAX_PLAYERS];

 
Válaszokat előre is köszönöm!

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
játékos változó
« Válasz #1 Dátum: 2015. Március 21. - 16:36:26 »
0 Show voters

local player = localPlayer

 
ezzel kliensoldalon lekéred a local játékost.

játékos változó
« Válasz #2 Dátum: 2015. Március 21. - 17:02:13 »
0 Show voters
Így ni:
 

local Money = {}
local player = localPlayer -- persze ez szerveroldalon lehet más is
Money[player] = 500
outputChatBox(Money[player], 255, 0, 0) -- kliensoldalon így van
-- kitörlés:
Money[player] = nil

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
játékos változó
« Válasz #3 Dátum: 2015. Március 21. - 18:01:39 »
0 Show voters
lackos komé jól mondja, de MTA-ban felesleges az ilyen megoldás. Van setElementData és getElementData.

Nem elérhető Cody

játékos változó
« Válasz #4 Dátum: 2015. Március 21. - 18:17:03 »
0 Show voters
Köszönöm. És még annyit hogy MTA-hoz van valami jó fájlkezelő (mint sampban a dini)?

Nem elérhető Royalf

  • 222
    • Profil megtekintése
játékos változó
« Válasz #5 Dátum: 2015. Március 21. - 20:11:16 »
0 Show voters
Lua fájlhoz tökéletes a Notepad++

Link:
http://notepad-plus-plus.org/download/v6.7.5.html

Nem elérhető Cody

játékos változó
« Válasz #6 Dátum: 2015. Március 22. - 13:52:21 »
0 Show voters
Nem erre gondoltam.
Hanem ami elmenti a játékos adatait egy fájlba amikor kilép, és amikor felcsatlakozik onnan kiolvassa mondjuk hogy mennyi pénze van stb...

Nem elérhető Royalf

  • 222
    • Profil megtekintése
játékos változó
« Válasz #7 Dátum: 2015. Március 22. - 13:56:47 »
0 Show voters
MySql -be célszerű menteni.
Esetleg XML -be tudod, de nem ajánlatos.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal