Szerző Téma: Handling?  (Megtekintve 1785 alkalommal)

Handling?
« Dátum: 2013. december 06. - 19:52:23 »
0 Show voters
Hogy lehetséges handlingot autóra írni hogy alapból xy jármû tulajdonágai pl. x sebesség y irányíthatóság?

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Handling?
« Válasz #1 Dátum: 2013. december 06. - 21:36:59 »
0 Show voters

Handling?
« Válasz #2 Dátum: 2013. december 07. - 10:52:41 »
0 Show voters
Nekem ez a bizonyos kod os modszer kellene..de nem mûködik vagy csak nem értek hozzá??megvan a meta hozzá bevantéve a cucc .lua-ba  illetve az egész .zip be...
 
function speedup (thePlayer)
if (getElementModel(source) == 506) then   itt ez a szám lenne az kocsi idje?
local handlingTable = getVehicleHandling (source)
local newVelocity = ( handlingTable[\"maxVelocity\"] + ( handlingTable[\"maxVelocity\"] / 200 * 50 ) )
setVehicleHandling ( source, \"numberOfGears\", 5 )  ez a kerekek száma gondolom
setVehicleHandling ( source, \"driveType\", \'awd\' )  ez meg a meghajtás
setVehicleHandling ( source, \"maxVelocity\", newVelocity )
setVehicleHandling ( source, \"engineAcceleration\", handlingTable[\"engineAcceleration\"] +14 )
end
end
addEventHandler(\"onVehicleEnter\", root, speedup)

 
melyik az amelyik a kocsi irányithatóságáért,és a sebességért felelõs?illetve mi lehet rossz?

Nem elérhető TwisT3R

  • 576
  • Küklopsz
  • Discord: TwisT3R#7833
    • Profil megtekintése
    • Firing Squad Clan
Handling?
« Válasz #3 Dátum: 2013. december 07. - 10:54:54 »
0 Show voters
setVehicleHandling ( source, \"maxVelocity\", newVelocity ) //Sebesség
setVehicleHandling ( source, \"engineAcceleration\", handlingTable[\"engineAcceleration\"] +14 ) //Irányíthatóság (gondolom)

Handling?
« Válasz #4 Dátum: 2013. december 07. - 19:19:25 »
0 Show voters
tractionMultiplier - gumi átadó képessége, pl kanyarokba mennyire tapadjon, indulásnál   kocsiknál 0.6 - 0.8 között van, motoroknál 1.5-2.0
tractionLoss - mikor vesszen el a tapadás, mindenen olyan 0.7-0.9 kb
tractionBias - elosztás elsõ - hátsó kerékre (0.0 - 1.0)
numberOfGears   - sebességfokozatok száma (1-5) és mindig hozzákell adni 1-et és annyi lesz a valódi vagyis ha 1-re van írva, akkor valójában 2 sebességes
maxVelocity   - végsebesség
engineAcceleration - motor ereje   
engineInertia - milyen gyorsan gyorsuljon (0.1-nél olyan 1 perc mire 200-300-ra felgyorsul, ha nagy a acceleration)
driveType - meghajtás...
brakeDeceleration   - fék ereje
brakeBias - fék elosztása, elsõ - hátsó kerék
steeringLock - milyen fokba forduljon el a kerék
suspensionForceLevel - rugók ereje
suspensionDamping - lengéscsillapító, ha nagyon kevés akkor elhibbálodzik a kocsi...
suspensionUpperLimit - kerék felsõ határa (ha sok akkor belemegy a kasztiba)
suspensionLowerLimit - minnél kisebb, annál magasabban van a kocsi, pl -2

Handling?
« Válasz #5 Dátum: 2013. december 08. - 09:06:00 »
0 Show voters
Köszönöm,azt valaki megtudná mondani hogy mi hibádzik ebbe a script-be?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal