Szerző Téma: Ha a játékos élete xy....  (Megtekintve 902 alkalommal)

Ha a játékos élete xy....
« Dátum: 2015. február 15. - 09:40:17 »
0 Show voters
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy ezzel a scriptel szerintetek mi a baj?
Azt szeretném megcsinálni, hogy ha a játékos élete 96 vagy annál nagyobb akkor egy adott kép maradjon, de ha 95-tel egyenlő vagy kisebb, de nem kisebb 90-nél akkor egy másik kép legyen.
Script:
 

function hud()
  local playerHealth = getElementHealth ( getLocalPlayer() )
  if (playerHealth = 100) then
    screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
windowWidth, windowHeight = 360, 220
x = (screenWidth/1) - (windowWidth/1)
y = (screenHeight/1000) - (windowHeight/1000)
image = guiCreateStaticImage(x, y, 360, 220, \"hud1.png\", false)
local name = getPlayerName(getLocalPlayer())
local money = getPlayerMoney()
gomb1 = guiCreateLabel(70, 150, 105, 100, \"\"..name..\"\", false, image)
gomb2 = guiCreateLabel(80, 180, 105, 102, \"\"..money..\"$\", false, image)
  end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), hud)

 
[mod]A [ code][ /code] (spacet az elejéről ki kell venni) tageket használjuk, köszönöm.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. február 15. - 13:52:21 írta RusH. »

Nem elérhető Eduka

  • 214
    • Profil megtekintése
Ha a játékos élete xy....
« Válasz #1 Dátum: 2015. február 15. - 14:12:07 »
0 Show voters
Ha ez nem működik, akkor nyugodtan szólj! :)
 
playerHealth >= 96, illetve playerHealth  <= 95

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal