Hali!
A setElementDataval beállított datak az element törlésénél törlésre kerülnek.
Tegyük fel, egy játékosnak adsz egy datat a setElementData segítségével.
Ő megunja, és lelép, ( elementeknél ez destroyElement ), ekkor az összes data, amivel az element rendelkezett, törlésre kerül. Ha megakarod oldani a mentést, és nem akarsz belemenni a MySQLes mentésbe, használj
setAccountData-t, persze, így csak bejelentkezett játékosoknak lesz elérhető a vásárlás.
Remélem segíthettem.
#NeXuS
Az account funckiókat csakis kizárólag server oldalon lehet használni.
function example(pSource, cmd, mit, mire)
local account = getPlayerAccount(pSource)
if account then
if mit and mire then
setAccountData(account, mit, mire)
outputChatBox(getAccountName(account) .. \" \" .. mire .. \" hallgató data átírva \" .. mire)
end
else
outputChatBox(\"Ez csak bejelentkezett játékosoknak elérhető.)
end
end
addCommandHandler(\"elementdata\", example)
( Nem teszteltem, ha hiba van benne, írj bátran, és átnézem.)