Szerző Téma: getElementData false  (Megtekintve 1272 alkalommal)

getElementData false
« Dátum: 2015. december 26. - 17:05:24 »
0 Show voters
Sziasztok! Nagyon alap kocsi rendszert csinálok set, getElementData-val. El is menti amit el kell mentenie be is tölti, de ki és belépéskor amikor beírom hogy /smc a getElementData false-t ad vissza :(
Client oldal:
 

function buy_bravura()
carId = 401
triggerServerEvent (\"carBuy\", getLocalPlayer(),carId)
end

 
 
Szerver:
 
function spawnMyCar(source,carId)
local carId = getElementData(source,\"ownCarId\")
outputChatBox(tostring(carId))
local player_x,player_y,player_z = getElementPosition(source)
createVehicle(carId,player_x+5,player_y,player_z)
end
addCommandHandler(\"smc\",spawnMyCar,false)
function carBuy(carId)
outputChatBox(\"Megvéve!\",source)
outputChatBox(carId)
setElementData(source,\"ownCarId\", carId)
carId = getElementData(source,\"ownCarId\")
outputChatBox(\"CARID:\"..carId)
end
addEvent(\"carBuy\",true)
addEventHandler( \"carBuy\", getRootElement(), carBuy)

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
getElementData false
« Válasz #1 Dátum: 2015. december 26. - 19:32:56 »
0 Show voters
function carBuy(carId)
        outputChatBox(\"Megvéve!\",client)
        outputChatBox(carId)
        setElementData(client,\"ownCarId\", carId)
        carId = getElementData(client,\"ownCarId\")
        outputChatBox(\"CARID:\"..carId)
end
addEvent(\"carBuy\",true)
addEventHandler( \"carBuy\", getRootElement(), carBuy)

getElementData false
« Válasz #2 Dátum: 2015. december 26. - 19:57:47 »
0 Show voters
Sajnos így is azt kapok vissza :( False :(

getElementData false
« Válasz #3 Dátum: 2015. december 26. - 22:08:13 »
0 Show voters
Hali!
A setElementDataval beállított datak az element törlésénél törlésre kerülnek.
Tegyük fel, egy játékosnak adsz egy datat a setElementData segítségével. Ő megunja, és lelép, ( elementeknél ez destroyElement ), ekkor az összes data, amivel az element rendelkezett, törlésre kerül. Ha megakarod oldani a mentést, és nem akarsz belemenni a MySQLes mentésbe, használj setAccountData-t, persze, így csak bejelentkezett játékosoknak lesz elérhető a vásárlás.
Remélem segíthettem.
#NeXuS
Az account funckiókat csakis kizárólag server oldalon lehet használni.
 

function example(pSource, cmd, mit, mire)
local account = getPlayerAccount(pSource)
if account then
  if mit and mire then
   setAccountData(account, mit, mire)
   outputChatBox(getAccountName(account) .. \" \" .. mire .. \" hallgató data átírva \" .. mire)
  end
else
  outputChatBox(\"Ez csak bejelentkezett játékosoknak elérhető.)
end
end
addCommandHandler(\"elementdata\", example)
( Nem teszteltem, ha hiba van benne, írj bátran, és átnézem.)

getElementData false
« Válasz #4 Dátum: 2015. december 26. - 22:19:09 »
0 Show voters
Köszi! Sikerült! Most jöhet a következő probléma!  :laugh:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal