GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Daevod - 2014. November 10. - 14:44:59

Cím: gate system
Írta: Daevod - 2014. November 10. - 14:44:59
Sziasztok. Azt szeretnèm kèrdezni hogy egy adott sorompó kinyiljon mikor beirjuk elotte a /gate parancsot ès hogy frakcióknak legyen. Válaszokat előre is köszönöm! :)
Cím: gate system
Írta: Treuce - 2014. November 10. - 16:22:41
Ennyi az egész. Legalábbis én így csináltam a kapukat..
 

gate = createObject(id,x,y,z, rotx, roty, rotz)
open = false
function checkOpen(source)
if ( open == true ) then
open = false
gateClose(source)
else
open = true
gateOpen(source)
end
end
function gateOpen(source)
moveObject( gate, 2000, x, y, z )
end
function gateClose(source)
moveObject( gate, 2000, x, y, z )
end
addCommandHandler(\"command\", checkOpen)
Cím: gate system
Írta: Nexus - 2014. November 10. - 16:49:47
Kedves Daevod!
Amit Treuce küldött, az egy teljesen jó, \"alap\" kapu, csak egy \"if\" elágazást kell bele csinálnod.
Remélem sikerülni fog.
Ha nem sikerülne, dobj egy PÜ-t.
Cím: gate system
Írta: Daevod - 2014. November 11. - 07:53:47
köszönöm , lenne egy olyan kérdésem hogy , gate = createObject(id,x,y,z, rotx, roty, rotz) , ide a tárgy idjét , és ahova lerakom melyik koordinátái kellenek , mondjuk egy nagyobb objectnél?.
Cím: gate system
Írta: Nexus - 2014. November 11. - 08:14:41
Az id az az object id. Az xyz egy sima kordinata pl. 1065 506 97