Szerző Téma: gate  (Megtekintve 1279 alkalommal)

gate
« Dátum: 2015. március 22. - 05:52:35 »
0 Show voters
Abba a Hibaba ütköztem hogy csinaltam egy ilyen kis parancsal kinyilo kaput de ha kinyitom azt mások nem látják illetve én sem látom ha mások nyitják ki..
Erre szeretnek itvalami megildast lelni
(A scriptet a youtubeon talaltam gepsarkanynal)
Lehet h az a hiba h a metaban client odalt hasznalom?
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 22. - 08:17:43 írta Swatch »

gate
« Válasz #1 Dátum: 2015. március 22. - 07:26:09 »
0 Show voters
Szerintem olvasd el amit irtál majd javítsd a helyesirási hibáid.

gate
« Válasz #2 Dátum: 2015. március 22. - 08:18:15 »
0 Show voters
Valami értelmes, használható megoldás? - Ez is az csak nem erre voltam kiáncsi :) -

Nem elérhető Feher

  • 123
    • Profil megtekintése
gate
« Válasz #3 Dátum: 2015. március 22. - 08:51:10 »
0 Show voters
Ha a script client oldalon íródott csak te fogod látni, hogy kinyílt a kapu, ugyan ez történik ha létrehozol vagy mint jelen esetben mozgatsz egy objectet.
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 22. - 08:53:26 írta Feher »

gate
« Válasz #4 Dátum: 2015. március 22. - 09:20:00 »
0 Show voters
Akk eleg a metaban a client a szerverre irni?

gate
« Válasz #5 Dátum: 2015. március 22. - 11:44:58 »
0 Show voters
Igen

Nem elérhető Royalf

  • 222
    • Profil megtekintése
gate
« Válasz #6 Dátum: 2015. március 22. - 13:49:16 »
0 Show voters
LUA Kód:
 

local hatar = createObject(ObjectID, xPos, yPos, zPos, xRot, yRot, zRot) --Ez helyezi le
local open = false
local which = 0
-- Gate code
function useHatarGate(thePlayer) --Ez nyitja ki
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
local distance1 = getDistanceBetweenPoints3D(xPos, yPos, zPos, x, y, z) --Melyik ponttól érzékelje a hatótávolságot
if (distance1<=10) and (open==false) then
   open = true
   which = 1
   outputChatBox(\"Sorompó nyitva!\", thePlayer, 0, 255, 0)
   moveObject(hatar, 1000, xPos, yPos, zPos, xRot, yRot, zRot)
   setTimer(closePDSideGarageGate, 5000, 1, thePlayer)
end
end
 
addCommandHandler(\"gate\", useHatarGate)
function closeHatarGate(thePlayer) --Ez csukja be
setTimer(resetState7, 1000, 1)
if (which==1) then
which = 0
moveObject(hatar, 1000, xPos, yPos, zPos, xRot, yRot, zRot)
end
end
function resetState7()
open = false
end

 


<meta>
    <scipt src=\"script.lua\" type=\"server\" />
</meta>

gate
« Válasz #7 Dátum: 2015. március 25. - 11:05:00 »
0 Show voters
Megvan, köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal