GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Robert - 2014. július 04. - 18:00:16

Cím: Gate
Írta: Robert - 2014. július 04. - 18:00:16
Sziasztok! Lenne egy problémám a gate-systemmel. Megírtam a lua fájlt, de a map egész területéről kitudom nyitni a kaput. Már próbálkoztam több dologgal is, de nem sikerült megoldanom. Gondolom valami distance-es cuccot kéne beleírni. Itt van a lua fájl:
 
local gate = createObject(969, 782.2001953125, -1384.7001953125, 12.89999961853, 0, 0, 179.99450683594)
local state = 0
function gate1()
if state == 0 then
moveObject( gate, 2000, 774, -1384.8000488281, 12.89999961853 )
state = state + 1
outputChatBox(\"NAV kapu nyitva!\", source)
elseif state == 1 then
moveObject( gate, 2000, 782.2001953125, -1384.7001953125, 12.89999961853 )
state = state - 1
outputChatBox(\"NAV kapu zárva!\", source)
end
end
addCommandHandler(\"gate\", gate1)

 
Előre is köszönöm aki segít nekem ebben!
Cím: Gate
Írta: Xenius - 2014. július 04. - 20:51:26
local x,y,z = getElementPosition(PLAYERELEMENT)
local tav = getDistanceBetweenPoints3D(TE_KORDINATAD_X,TE_KORDINATAD_Y,TE_KORDINATAD_Z, x, y, z)
if tav <= MAX_YARD then
--- FUNKCIÓD
end
Cím: Gate
Írta: Robert - 2014. július 04. - 21:00:39
Köszi
Cím: Gate
Írta: pa3ck - 2014. július 07. - 17:00:18
\'source\' nincs addCommandHandler-nél. function gate1 ( source ) -re írd át a funkciót, mivel nincs definiálva.
Cím: Gate
Írta: botiapa - 2014. július 09. - 22:07:00
Én kibróbáltam,és nem működik leírnátok az egész scriptet létszíves?
Köszönöm
Cím: Gate
Írta: Legend - 2014. augusztus 04. - 02:28:18
[admin]Amennyiben megoldódott a problémád, kérlek zárd máskor.[/admin]