Sziasztok! Lenne egy problémám a gate-systemmel. Megírtam a lua fájlt, de a map egész területéről kitudom nyitni a kaput. Már próbálkoztam több dologgal is, de nem sikerült megoldanom. Gondolom valami distance-es cuccot kéne beleírni. Itt van a lua fájl:
local gate = createObject(969, 782.2001953125, -1384.7001953125, 12.89999961853, 0, 0, 179.99450683594)
local state = 0
function gate1()
if state == 0 then
moveObject( gate, 2000, 774, -1384.8000488281, 12.89999961853 )
state = state + 1
outputChatBox(\"NAV kapu nyitva!\", source)
elseif state == 1 then
moveObject( gate, 2000, 782.2001953125, -1384.7001953125, 12.89999961853 )
state = state - 1
outputChatBox(\"NAV kapu zárva!\", source)
end
end
addCommandHandler(\"gate\", gate1)
Előre is köszönöm aki segít nekem ebben!
local x,y,z = getElementPosition(PLAYERELEMENT)
local tav = getDistanceBetweenPoints3D(TE_KORDINATAD_X,TE_KORDINATAD_Y,TE_KORDINATAD_Z, x, y, z)
if tav <= MAX_YARD then
--- FUNKCIÓD
end