GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: botiapa - 2014. június 21. - 11:37:49

Cím: Gate (kapu)
Írta: botiapa - 2014. június 21. - 11:37:49
Hali,
Abban szeretnék segítséget kérni,hogy van itt egy kapu script:
http://community.multitheftauto.com/index.php?p=resources&s=details&id=3402
És ügyebár ez az acl-be egy copotra (admins) nyitódik ki de hogy lehetne azt megoldani egyszerű módon,hogy ezt valakinek odalehetne adni pl lekérje,hogy az XY player és csak akkor nyitódna ki ha ő lenne az.
Gondolom(nem tudom) úgy kéne megoldani:,hogy mondjuk  bejöhet = XY és aztán erre hivatkozni
Gondolom,(tudom hülyeséget írtam)
De kérlek segítsetek nagyon nem tudok scriptelni :D (ahogy látjátok)
Cím: Gate (kapu)
Írta: Legend - 2014. június 21. - 11:41:11
Az if-et kicseréled egy olyan if-re, hogy:
 
if getPlayerName(hitPlayer) == xy then

 
És kész is. Csak az tudja használni, akinek a neve van megadva. :D
Cím: Gate (kapu)
Írta: botiapa - 2014. június 21. - 12:01:29
Köszi

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. június 21. - 12:39:56

Hát..nem megy:
 
local gate = createObject(980, -1422, -964.5, 202.69999694824, 0, 0, 90)
local marker = createMarker(-1422, -964.5,202.69999694824, \"cylinder\", 6, 255, 255, 255, 0)
function moveGate(hitPlayer, matchingDimension)
    if getPlayerName(hitPlayer) == Kecske then
        moveObject(gate, 2000, -1418, 964.5, 202.69999694824)
        setTimer(moveBack, 2000, 1)
    end
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, moveGate)
function moveBack()
    moveObject(gate, 2000, -1422.0999755859, -964.5, 202.69999694824)
end

 
Ja és tényleg ehez regisztrálni kell kecske néven ?
Cím: Gate (kapu)
Írta: koko1238640 - 2014. június 21. - 13:46:36
A Kecske nevet átírhatod bármire(pl. saját játék beli nevedre) és akkor már működni fog!
Cím: Gate (kapu)
Írta: Patrick - 2014. június 26. - 18:06:08
[gmod]Zárom, a témába nem érkezett 5 napja válasz.[/gmod]