Szerző Téma: External Mod - Duty nem működik  (Megtekintve 1877 alkalommal)

External Mod - Duty nem működik
« Dátum: 2018. június 24. - 20:51:23 »
0 Show voters
 External modot használok, elkezdtem csinálni az első frakciót,  leakartam rakni a duty helyet, beírtam a koordinátákat, dimenzió,interiort helyesen, de amikor restartolom, akkor semmi sincs ott, nincs ott az a ruha jel, amibe beleállsz, és akkor írhatod be a /duty parancsot.
 
HIBAKÓD: (Konzol)
 
[20:36:00] WARNING: mta_factionscripts\\sourceS.lua:155: Bad argument @ \'isElementWithinColShape\' [Expected colshape at argument 2, got nil]
[20:36:00] WARNING: mta_factionscripts\\sourceS.lua:191: Bad argument @ \'isElementWithinColShape\' [Expected colshape at argument 2, got nil]
[20:36:00] WARNING: mta_factionscripts\\sourceS.lua:244: Bad argument @ \'isElementWithinColShape\' [Expected colshape at argument 2, got nil]
[20:36:00] WARNING: mta_factionscripts\\sourceS.lua:300: Bad argument @ \'isElementWithinColShape\' [Expected colshape at argument 2, got nil]
[20:36:00] WARNING: mta_factionscripts\\sourceS.lua:339: Bad argument @ \'isElementWithinColShape\' [Expected colshape at argument 2, got nil]
[20:36:00] WARNING: mta_factionscripts\\sourceS.lua:393: Bad argument @ \'isElementWithinColShape\' [Expected colshape at argument 2, got nil]
[20:36:00] WARNING: mta_factionscripts\\sourceS.lua:432: Bad argument @ \'isElementWithinColShape\' [Expected colshape at argument 2, got nil]
 
 
 
script:
 



   
      local con = exports.mta_connection:getConnection()
   
   
      
      --local msDutyPlace = createColSphere(362.12805175781, 173.2332611084, 1008.3828125, 3)
      --setElementInterior(msDutyPlace, 3)
      --setElementDimension(msDutyPlace, 1845)
   
   
      --local sheriffDutyPlace = createColSphere(262.29479980469, 109.41187286377, 1004.6171875, 3)
      --setElementInterior(sheriffDutyPlace, 10)
      --setElementDimension(sheriffDutyPlace, 62)
   
   
      local pdDutyPlace = createColSphere(1585.3444824219, -1677.7734375, 5.8969912528992, 1)
      setElementInterior(pdDutyPlace, 0)
      setElementDimension(pdDutyPlace, 0)
   
   
      --local fbiDutyPlace = createColSphere(273.33767700195, 118.5910949707, 1004.6171875, 3)-------
      --setElementInterior(fbiDutyPlace, 10)
      --setElementDimension(fbiDutyPlace, 4)
   
   
      --local mechanicDutyPlace = createColSphere(1599.3013916016, -2135.5134277344, 13.893982887268, 3) ----
      --setElementInterior(mechanicDutyPlace, 0)
      --setElementDimension(mechanicDutyPlace, 0)
   
   
      --local taxDutyPlace = createColSphere(-2032.5036621094, -116.89626312256, 1035.171875, 3)
      --setElementInterior(taxDutyPlace, 3)
      --setElementDimension(taxDutyPlace, 81)
   
   
      --local swatDutyPlace = createColSphere(273.90167236328, 122.02119445801, 1004.6171875, 3)---
      --setElementInterior(swatDutyPlace, 10)
      --setElementDimension(swatDutyPlace, 4)
   
   
      --local govDutyPlace = createColSphere(348.69982910156, 158.87745666504, 1014.1875, 3)
      --setElementInterior(govDutyPlace, 3)
      --setElementDimension(govDutyPlace, 1365)
   
   
      local dutyFactions = {
          [1]=true,
          -- [4]=true,
          -- [9]=true,
          -- [10]=true,
          -- [12]=true,
          -- [33]=true,
          -- [13]=true,
          -- [29]=true,
      }
   
   
      local factionNames = {
          [1]=\"Rendőrség\",
          -- [4]=\"Mentőszolgálat\",
          -- [9]=\"NNI\",
          -- [10]=\"TEK\",
          -- [11]=\"Szerelő\",
          -- [33]=\"FBI\",
          -- [13]=\"Taxi\",
          -- [29]=\"Önkormányzat\",
      }
   
   
      function sendGroupMessage(factionid, msg)
          for k, v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(v, tonumber(factionid)) then
                  outputChatBox(\"#F9BF3B[\" .. factionNames[factionid] .. \"]#ffffff \" .. msg, v, 255, 255, 255, true)
              end
          end
      end
      addEvent(\"sendGroupMessage\", true)
      addEventHandler(\"sendGroupMessage\", root, sendGroupMessage)
   
   
      function sendGroupMessageWithoutPlayer(player, factionid, msg)
          for k, v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(v, factionid) and getPlayerName(v) ~= getPlayerName(player) then
                  outputChatBox(\"#F9BF3B[\" .. factionNames[factionid] .. \"]#ffffff \" .. msg, v, 255, 255, 255, true)
              end
          end
      end
   
   
      local pdArrestPlace = createColSphere(217.57298278809, 114.57052612305, 999.015625, 5)
      setElementInterior(pdArrestPlace, 10)
      setElementDimension(pdArrestPlace, 4)
   
   
      local sheriffArrestPlace = createColSphere(217.57298278809, 114.57052612305, 999.015625, 5)
      setElementInterior(sheriffArrestPlace, 10)
      setElementDimension(sheriffArrestPlace, 62)
   
   
      local swatArrestPlace = createColSphere(197.94653320313, 179.14588928223, 1003.0299072266, 5)
      setElementInterior(swatArrestPlace, 3)
      setElementDimension(swatArrestPlace, 73)
   
   
      local fbiArrestPlace = createColSphere(197.94653320313, 179.14588928223, 1003.0299072266, 5)
      setElementInterior(fbiArrestPlace, 3)
      setElementDimension(fbiArrestPlace, 73)
   
   
      function dutyPlayers(thePlayer, commandName)
   
   
          local duty = getElementData(thePlayer, \"char:duty\") or false
          --if getElementData(thePlayer, \"duty:dutys\") == true then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Csak 1 percenként tudsz szolgálatba lépni/kilépni a szolgálatból.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
          exports.mta_item:RemovePlayerDutyItems(thePlayer)
          if isElementWithinColShape(thePlayer, pdDutyPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(pdDutyPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 7) and dutyFactions[7] then
                  if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 7 and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Már máshol szolgálatban vagy.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  local dutySkin = getElementData(thePlayer, \"char:dutySkin_groupId_7\") or 0
                  
                  if not duty then
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Szolgálatba léptél.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", 7)
                      sendGroupMessage(7, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" szolgálatba lépett.\")
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\", getElementModel(thePlayer))
                      setElementModel(thePlayer, dutySkin)
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                      
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 17, 1, 1, 1) -- Deagle
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 28, 1, 150, 1) -- Deagle töltény (5x9mm)
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 27, 1, 1, 1) -- Sokkoló
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 20, 1, 1, 1) -- Gumibot
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 42, 1, 1, 1) -- Bilincs
                      setPeArmor(thePlayer, 100)
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                      setTimer(function()
                      
                          setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                      end, 60000, 1)
                      
                  else
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Kiléptél a szolgálatból.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", false)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", false)
                      sendGroupMessage(7, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kilépett a szolgálatból.\")
                      
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                      setTimer(function()
                      
                          setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                      end, 60000, 1)
                      
                      setElementModel(thePlayer, getElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\"))
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                      setPedArmor(thePlayer, 0)
                      
                      exports.mta_item:RemovePlayerDutyItems(thePlayer)
                      
                  end
              end
          end
          
          if isElementWithinColShape(thePlayer, msDutyPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(msDutyPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 8) and dutyFactions[8] then
                  if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 8 and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Már máshol szolgálatban vagy.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  local dutySkin = getElementData(thePlayer, \"char:dutySkin_groupId_8\") or 0
                  
                  if not duty then
                      --outputChatBox(\"#0094ff[Mentőszolgálat]:#ffffff Sikeresen szolgálatba léptél.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Szolgálatba léptél.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", 8)
                      sendGroupMessage(8, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" szolgálatba lépett.\")
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\", getElementModel(thePlayer))
                      setElementModel(thePlayer, dutySkin)
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                  else
                      --outputChatBox(\"#0094ff[Mentőszolgálat]:#ffffff Sikeresen kiléptél a szolgálatból.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Kiléptél a szolgálatból.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", false)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", false)
                      sendGroupMessage(8, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kilépett a szolgálatból.\")
                      
                      setElementModel(thePlayer, getElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\"))
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                  end
                  setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                  setTimer(function()
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                  end, 60000, 1)
              end
          end
            
   
   
       
   
   
         --ITT TALÁLHATÓ AZ EGY ILYEN HIBA:
   
   
      
          if isElementWithinColShape(thePlayer, sheriffDutyPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(sheriffDutyPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 300) and dutyFactions[300] then
              
              if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 300 and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Már máshol szolgálatban vagy.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  local dutySkin = getElementData(thePlayer, \"char:dutySkin_groupId_300\") or 0
                  
                  if not duty then
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Szolgálatba léptél.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", 300)
                      sendGroupMessage(9, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" szolgálatba lépett.\")
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\", getElementModel(thePlayer))
                      setElementModel(thePlayer, dutySkin)
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                      
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 27, 1, 1, 1)
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 20, 1, 1, 1)
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 42, 1, 1, 1)
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 23, 1, 1, 1)
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 17, 1, 1, 1)
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 28, 1, 120, 1)
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 31, 1, 90, 1)
                      
                      setPedArmor(thePlayer, 100)
                      
                  else
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Kiléptél a szolgálatból.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", false)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", false)
                      sendGroupMessage(9, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kilépett a szolgálatból.\")
                      
                      setElementModel(thePlayer, getElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\"))
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                      exports.mta_item:RemovePlayerDutyItems(thePlayer)
                      setPedArmor(thePlayer, 0)
                      
                  end
              
                  setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                      setTimer(function()
                      
                          setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                      end, 60000, 1)
              
              end
          end
          
          if isElementWithinColShape(thePlayer, swatDutyPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(swatDutyPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 10) and dutyFactions[10] then
              
              if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 10 and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Már máshol szolgálatban vagy.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  local dutySkin = getElementData(thePlayer, \"char:dutySkin_groupId_10\") or 96
                  
                  if not duty then
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Szolgálatba léptél.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", 10)
                      sendGroupMessage(10, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" szolgálatba lépett.\")
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\", getElementModel(thePlayer))
                      setElementModel(thePlayer, dutySkin)
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                      for _, stat in ipairs({ 69 ,78 , 79  }) do
                        setPedStat(thePlayer, stat, 1000)
                      end
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 15, 1, 1, 1) -- M4
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 29, 1, 300, 1) -- M4 töltény
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 42, 1, 1, 1) -- Bilincs
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 41, 1, 1, 1) -- Pajzs
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 17, 1, 1, 1) -- Deagle
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 28, 1, 100, 1) -- Deagle töltény
                      setPedArmor(thePlayer, 100)
                      
                      
                      
                  else
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Kiléptél a szolgálatból.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", false)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", false)
                      sendGroupMessage(10, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kilépett a szolgálatból.\")
                      
                      setElementModel(thePlayer, getElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\"))
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                      exports.mta_item:RemovePlayerDutyItems(thePlayer)
                      setPedArmor(thePlayer, 0)
                      for _, stat in ipairs({ 69 ,78 , 79 }) do
                        setPedStat(thePlayer, stat, 0)
                      end
                  end
                      setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                      setTimer(function()
                      
                          setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                      end, 60000, 1)
              
              end
          end
          
          if isElementWithinColShape(thePlayer, mechanicDutyPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(mechanicDutyPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 11) and dutyFactions[11] then
              
              if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 11 and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Már máshol szolgálatban vagy.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  local dutySkin = getElementData(thePlayer, \"char:dutySkin_groupId_11\") or 0
                  
                  if not duty then
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Szolgálatba léptél.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", 11)
                      sendGroupMessage(11, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" szolgálatba lépett.\")
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\", getElementModel(thePlayer))
                      setElementModel(thePlayer, dutySkin)
                      setElementFrozen(thePlayer, false)                
                      
                  else
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Kiléptél a szolgálatból.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", false)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", false)
                      sendGroupMessage(11, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kilépett a szolgálatból.\")
                      
                      setElementModel(thePlayer, getElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\"))
                      setElementFrozen(thePlayer, false)                
                  end
                      setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                      setTimer(function()
                      
                          setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                      end, 60000, 1)
              
              end
          end
          
          if isElementWithinColShape(thePlayer, fbiDutyPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(fbiDutyPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 9) and dutyFactions[9] then
              
              if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 9 and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Már máshol szolgálatban vagy.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  local dutySkin = getElementData(thePlayer, \"char:dutySkin_groupId_9\") or 0
                  
                  if not duty then
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Szolgálatba léptél.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", 9)
                      sendGroupMessage(33, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" szolgálatba lépett.\")
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\", getElementModel(thePlayer))
                      setElementModel(thePlayer, dutySkin)
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                      
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 27, 1, 1, 1) -- Sokkoló
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 42, 1, 1, 1) -- Bilincs
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 24, 1, 1, 1) -- MP5
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 30, 1, 150, 1) -- MP5 töltény
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 17, 1, 1, 1) -- Deagle
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 28, 1, 50, 1) -- Deagle töltény
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 130, 1, 1, 1) -- Sokkoló
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 131, 1, 1, 1) -- Sokkoló
                      setPedArmor(thePlayer, 100)
                      
                      
                      
                  else
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Kiléptél a szolgálatból.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", false)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", false)
                      sendGroupMessage(9, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kilépett a szolgálatból.\")
                      
                      setElementModel(thePlayer, getElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\"))
                      setElementFrozen(thePlayer, false)
                      exports.mta_item:RemovePlayerDutyItems(thePlayer)
                      setPedArmor(thePlayer, 0)
                      
                  end
                      setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                      setTimer(function()
                      
                          setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                      end, 60000, 1)
              
              end
          end
          
          if isElementWithinColShape(thePlayer, taxDutyPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(taxDutyPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 13) and dutyFactions[13] then
              
              if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 13 and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Már máshol szolgálatban vagy.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  local dutySkin = getElementData(thePlayer, \"char:dutySkin_groupId_13\") or 0
                  
                  if not duty then
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Szolgálatba léptél.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", 13)
                      sendGroupMessage(13, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" szolgálatba lépett.\")
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\", getElementModel(thePlayer))
                      setElementModel(thePlayer, dutySkin)
                      setElementFrozen(thePlayer, false)                
                      
                  else
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Kiléptél a szolgálatból.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", false)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", false)
                      sendGroupMessage(13, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kilépett a szolgálatból.\")
                      
                      setElementModel(thePlayer, getElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\"))
                      setElementFrozen(thePlayer, false)                
                  end
                      setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                      setTimer(function()
                      
                          setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                      end, 60000, 1)
              
              end
          end
          
          if isElementWithinColShape(thePlayer, govDutyPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(govDutyPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 29) and dutyFactions[29] then
              
              if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 29 and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Már máshol szolgálatban vagy.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  local dutySkin = getElementData(thePlayer, \"char:dutySkin_groupId_29\") or 0
                  
                  if not duty then
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Szolgálatba léptél.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", 29)
                      sendGroupMessage(29, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" szolgálatba lépett.\")
                      
                      setElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\", getElementModel(thePlayer))
                      setElementModel(thePlayer, dutySkin)
                      setElementFrozen(thePlayer, false)        
   
   
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 27, 1, 1, 1) -- Sokkoló
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 42, 1, 1, 1) -- Bilincs
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 110, 1, 1, 1) -- Deagle
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 20, 1, 1, 1) -- Deagle
                      exports.mta_item:giveItem(thePlayer, 28, 1, 100, 1) -- Deagle töltény
                      setPedArmor(thePlayer, 100)                
                      
                  else
                      
                      exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Kiléptél a szolgálatból.\", 1)
                      setElementData(thePlayer, \"char:duty\", false)
                      setElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\", false)
                      sendGroupMessage(29, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kilépett a szolgálatból.\")
                      
                      setElementModel(thePlayer, getElementData(thePlayer, \"duty:civilskin\"))
                      setElementFrozen(thePlayer, false)                
                  end
                      setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", true)
                      
                      setTimer(function()
                      
                          setElementData(thePlayer, \"duty:dutys\", false)
                      
                      end, 60000, 1)
              
              end
          end
      end
      addCommandHandler(\"duty\", dutyPlayers, false, false)
   
   
      function gyogyit(thePlayer, commandName, targetPlayer)
          if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 8) then
              if getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") ~= 8 then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Nem vagy szolgálatban.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
              
              if not (targetPlayer) then
                  outputChatBox(\"#7cc576Használat:#ffffff /\" .. commandName .. \" [Név / ID]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
              else
                  
                  local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)
                  local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
                  local tx, ty, tz = getElementPosition(targetPlayer)
                  local int, dim = getElementInterior(thePlayer), getElementDimension(thePlayer)
                  local tint, tdim = getElementInterior(targetPlayer), getElementDimension(targetPlayer)
                  local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, tx, ty, tz)
                  local cost = 50
                  
                  if thePlayer == targetPlayer then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Magadat nem tudod meggyógyítani.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  if distance <= 4 and int == tint and tdim == dim then
                      if (targetPlayer) then
                          setElementHealth(targetPlayer, 100)
                          sendGroupMessage(8, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" meggyógyította \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \" játékost.\")
                          
                          setPedHeadless(targetPlayer, false)
                          toggleAllControls(targetPlayer, true, true, false)
                          toggleControl(targetPlayer, \'forwards\', true) 
                          toggleControl(targetPlayer, \'left\', true)
                          toggleControl(targetPlayer, \'right\', true)
                          toggleControl(targetPlayer, \'backwards\', true)
                          toggleControl(targetPlayer, \'enter_passenger\', true)
                          toggleControl(targetPlayer, \'enter_exit\', true)
                          toggleControl(targetPlayer, \'aim_weapon\', true)
                          toggleControl(targetPlayer, \'jump\', true)
                          toggleControl(targetPlayer, \'fire\', true)
                          
                          exports.mta_notifications:createNotification(thePlayer, \"Sikeresen meggyógyítottad a sérültet\", 4)
                          setElementData(targetPlayer, \"char:money\", getElementData(targetPlayer, \"char:money\")-cost)
                          exports[\"exg_dashboard\"]:giveGroupBalance(8, cost)
                          exports.mta_notifications:createNotification(targetPlayer, \"Egy mentős meggyógyított téged.\", 4)
                          exports.mta_chat:sendLocalMeAction(thePlayer, \"meggyógyította \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") .. \" -t.\")
                          outputChatBox(\"#1E8BC3[Információ]:#ffffff A gyógyítás #7cc576\" .. cost .. \"$#ffffff -ba került.\", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                      end
                  else
                      outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Túl messze vagy a játékostól.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                  end
              end
          end
      end
      addCommandHandler(\"gyogyit\", gyogyit, false, false)
   
   
      local mutetpos = createColSphere(1176.16015625, -1308.5034179688, 13.987363815308, 5)
   
   
      function mutet(thePlayer, commandName, targetPlayer)
          if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 8) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 8 then
          
              if not (targetPlayer) then
                  outputChatBox(\"#7cc576Használat:#ffffff /\" .. commandName .. \" [Név / ID]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
              else
                  
                  local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)
                  
                  if (targetPlayer) then
                      if isPedInVehicle(targetPlayer) then
                          removePedFromVehicle(targetPlayer)
                      end
                      if isElementWithinColShape(targetPlayer, mutetpos) and isElementWithinColShape(thePlayer, mutetpos) then
                          fadeCamera(targetPlayer, false, 1.5)
                          setElementFrozen(targetPlayer, true)
                          
                          setTimer( function()
                              triggerClientEvent(targetPlayer, \"mutetStart\", targetPlayer, targetPlayer)
                          end, 3500, 1)
                          sendGroupMessage(8, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" műtőbe helyezte \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\",\" \") ..\" játékost.\")
                          
                          setTimer( function()
                              fadeCamera(targetPlayer, true, 2.5)
                          end, 3500, 1)
                          
                      end
                  end
              end
          end
      end
      addCommandHandler(\"mutet\", mutet, false, false)
   
   
      local myMarker = createMarker ( 1183.4505615234, -1317.5316162109, 13.575407028198-0.9, \"cylinder\", 1, 255, 255, 0, 170 )
   
   
      function checkMedicals(hitplayer, dimension)
          if isElement(hitplayer) and getElementType(hitplayer) == \"player\" and not isPedInVehicle(hitplayer) then
   
   
              local count = 0
          
              for k, v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do
                  if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(v, 8) and getElementData(v, \"char:duty\") == 1 then
                      count = count + 1
                  end
              end
              if count <= 1 then
                  triggerClientEvent(hitplayer, \"showHealthPanel\", hitplayer, hitplayer, 1)
              else
                  outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Jelenleg vannak elérhető mentősök, kérj tőlük segítséget.\", hitplayer, 255, 255, 255, true)
              end
              
          end
      end
      addEventHandler( \"onMarkerHit\", myMarker, checkMedicals )
   
   
      function stopMedicals(hitplayer, dimension)
          if isElement(hitplayer) and getElementType(hitplayer) == \"player\" then
                  triggerClientEvent(hitplayer, \"showHealthPanel\", hitplayer, hitplayer, 2)        
          end
      end
      addEventHandler( \"onMarkerLeave\", myMarker, stopMedicals )
   
   
      function gyogyitPlayer(player)
          if isElement(player) then
              if getElementHealth(player) == 100 then
                  outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Jelenleg nincs sérülésed amit lehetne gyógyítani.\", player, 255, 255, 255, true)
                  return
              end
              
              setElementHealth(player, 100)
              
              setPedHeadless(player, false)
              toggleAllControls(player, true, true, false)
              toggleControl(player, \'forwards\', true) 
              toggleControl(player, \'left\', true)
              toggleControl(player, \'right\', true)
              toggleControl(player, \'backwards\', true)
              toggleControl(player, \'enter_passenger\', true)
              toggleControl(player, \'enter_exit\', true)
              toggleControl(player, \'aim_weapon\', true)
              toggleControl(player, \'jump\', true)
              toggleControl(player, \'fire\', true)
              
              exports.mta_notifications:createNotification(player, \"Sikeresen meggyógyítottad magad.\", 4)
              outputChatBox(\"#1E8BC3[Információ]:#ffffff Sikeresen elláttad a sérüléseidet. Az ellátás #7cc576200$#ffffff -ba került.\", player, 255, 255, 255, true)
              setElementData(player, \"char:money\", getElementData(player, \"char:money\")-200)
              exports[\"exg_dashboard\"]:giveGroupBalance(8, 100)
              
          end
      end
      addEvent(\"gyogyitPlayer\", true)
      addEventHandler(\"gyogyitPlayer\", getRootElement(), gyogyitPlayer)
   
   
      function ticketPlayer(thePlayer, commandName, targetPlayer, cost, ...)
          if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 7) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 7 then
              before = \"#1E8BC3[Büntetés]:#ffffff\"
              between = \"büntetést\"
              maxCost = 50000000
              factionid = 7
          elseif exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 8) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 8 then
              before = \"#1E8BC3[Számla]:#ffffff\"
              between = \"számlát\"
              maxCost = 15000000
              factionid = 29
          elseif exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 9) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 9 then
              before = \"#1E8BC3[Büntetés]:#ffffff\"
              between = \"büntetést\"
              maxCost = 50000000
              factionid = 29
          elseif exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 10) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 10 then
              before = \"#1E8BC3[Büntetés]:#ffffff\"
              between = \"büntetést\"
              maxCost = 50000000
              factionid = 10
          elseif exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 33) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 33 then
              before = \"#1E8BC3[Büntetés]:#ffffff\"
              between = \"büntetést\"
              maxCost = 50000000
              factionid = 29
          elseif exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 29) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 29 then
              before = \"#ffcc00[Büntetés]:#ffffff\"
              between = \"büntetést\"
              maxCost = 5000000
              factionid = 29
          else
              factionid = true
              before = true
              between = true
              maxCost = true
          end
          
          if (factionid) then
              if not (targetPlayer) or not (cost) or not (...) then
                  outputChatBox(\"#7cc576Használat:#ffffff /\" ..commandName .. \" [Név / ID] [Összeg] [Indok]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
              else
                  
                  local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)
                  if targetPlayer == thePlayer then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Magadat nem tudod ticketelni.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  local cost = tonumber(cost)
                  local reason = table.concat({...}, \" \")
                  
                  local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
                  local tx, ty, tz = getElementPosition(targetPlayer)
                  local int, dim = getElementInterior(thePlayer), getElementDimension(thePlayer)
                  local tint, tdim = getElementInterior(targetPlayer), getElementDimension(targetPlayer)
                  local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, tx, ty, tz)
                  
                  if cost <= 0 then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff 0-nál nagyobb összeget kellene megadni.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  if maxCost < cost then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Az összeg meghaladja a maximális keretet. (\" .. maxCost .. \"$)\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                  
                  if distance <= 4 and int == tint and dim == tdim then
                      
                      sendGroupMessageWithoutPlayer(thePlayer, factionid, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" kiadott egy \" .. between .. \" \" .. targetPlayerName:gsub(\"_\", \" \") .. \" játékosnak.\")
                      sendGroupMessageWithoutPlayer(thePlayer, factionid, \"Összeg: \" .. cost .. \"$\")
                      sendGroupMessageWithoutPlayer(thePlayer, factionid, \"Indok: \" .. reason)
                      
                      outputChatBox(before .. \" #7cc576\" .. getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff kiadott neked egy \" .. between .. \". Összeg: #7cc576\" .. cost .. \"$\", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                      outputChatBox(before .. \" Indok: #7cc576\" .. reason, targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                      
                      exports.exg_dashboard:giveGroupBalance(factionid, cost)
                      setElementData(targetPlayer, \"char:money\", getElementData(targetPlayer, \"char:money\")-cost)
                      
                      outputChatBox(before .. \" Kiadtál egy \" .. between .. \" #7cc576\" .. getPlayerName(targetPlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff játékosnak. Összeg: #7cc576\" .. cost .. \"$\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                      outputChatBox(before .. \" Indok: #7cc576\" .. reason, thePlayer, 255, 255, 255, true)
                  else
                      outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Túl messze vagy a játékostól.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                  end
              end
          end
      end
      addCommandHandler(\"ticket\", ticketPlayer, false, false)
   
   
      function government(thePlayer, commandName, ...)
          local faction = false
          
          local mess = \"felhívás\"
          if exports[\"exg_dashboard\"]:isPlayerLeaderInFaction(thePlayer, 7) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 7 then
              faction = \"Rendőrség\"
              color = \"#446CB3\"
          elseif exports[\"exg_dashboard\"]:isPlayerLeaderInFaction(thePlayer, 8) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 8 then
              faction = \"Mentőszolgálat\"
              color = \"#F89406\"
          elseif exports[\"exg_dashboard\"]:isPlayerLeaderInFaction(thePlayer, 9) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 9 then
              faction = \"NNI\"
              color = \"#D35400\"
          elseif exports[\"exg_dashboard\"]:isPlayerLeaderInFaction(thePlayer, 10) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 10 then
              faction = \"TEK\"
              color = \"#446CB3\"
          elseif exports[\"exg_dashboard\"]:isPlayerLeaderInFaction(thePlayer, 33) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 33 then
              faction = \"FBI\"
              color = \"#446CB3\"
          elseif exports[\"exg_dashboard\"]:isPlayerLeaderInFaction(thePlayer, 11) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 11 then
              faction = \"Szerelőtársaság\"
              color = \"#00ced1\"
              mess = \"közlemény\"
          elseif exports[\"exg_dashboard\"]:isPlayerLeaderInFaction(thePlayer, 13) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 13 then
              faction = \"Taxitársaság\"
              color = \"#00ced1\"
              mess = \"közlemény\"
          elseif exports[\"exg_dashboard\"]:isPlayerLeaderInFaction(thePlayer, 29) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 29 then
              faction = \"Önkormányzat\"
              color = \"#ffcc00\"
              mess = \"közlemény\"
          end
          
          if (faction) then
              if not (...) then
                  outputChatBox(\"#7cc576Használat:#ffffff /\" .. commandName .. \" [Üzenet]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
              else
                  
                  local msg = table.concat({...},\" \")
                  if (msg) then
                      outputChatBox(\" \", root, 255, 255, 255, true)
                      outputChatBox(color .. \"[\" .. faction .. \" \" .. mess .. \"]:#ffffff \" .. msg, root, 255, 255, 255, true)
                      exports.mta_admin:outputAdminMessage(\"#7cc576\" .. getPlayerName(thePlayer) .. \"#ffffff használta a #0094ff/\" .. commandName .. \"#ffffff parancsot.\")
                      triggerClientEvent(root, \"playGovSound\", root)
                  end
              end
          end
      end
      addCommandHandler(\"gov\", government, false, false)
   
   
      function playerBerak(thePlayer, commandName, targetPlayer)
          if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 8) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 8 then
          
              if not (targetPlayer) then
                  outputChatBox(\"#7cc576Használat:#ffffff /\" .. commandName .. \" [Név / ID]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
              else
              
                  local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)
                  local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
                  local tx, ty, tz = getElementPosition(targetPlayer)
                  local int, dim = getElementInterior(thePlayer), getElementDimension(thePlayer)
                  local tint, tdim = getElementInterior(targetPlayer), getElementDimension(targetPlayer)
                  local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, tx, ty, tz)
                  if (targetPlayer) then
                      if distance <= 4 and int == tint and dim == tdim then
                          for i, v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
                              local vx, vy, vz = getElementPosition(v)
                              local vdistance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, vx, vy, vz)
                              if vdistance <= 4 then
                                  if (v) and getElementModel(v) == 416 then
                                      warpPedIntoVehicle(targetPlayer, v, 3)
                                  else
                                      outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Nincs a közeledben mentő.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                                  end
                              end
                          end
                      else
                          outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Túl messze vagy a játékostól.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                      end
                  end
              end    
          end
      end    
      addCommandHandler(\"berak\", playerBerak, false, false)
   
   
      function jailPlayer(thePlayer, commandName, targetPlayer, ido, ...)
          if isElementWithinColShape(thePlayer, pdArrestPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(pdArrestPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 7) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 7 then
                  
                  if not (targetPlayer) or not (ido) or not (...) then
                      outputChatBox(\"#7cc576Használat:#ffffff /\" .. commandName .. \" [Név / ID] [Perc] [Indok]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                  else
                      
                      local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)
                      local ido = tonumber(ido)
                      local reason = table.concat({...}, \" \")
                      local maxTime = 100
                      local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
                      local tx, ty, tz = getElementPosition(targetPlayer)
                      local int, dim = getElementInterior(thePlayer), getElementDimension(thePlayer)
                      local tint, tdim = getElementInterior(targetPlayer), getElementDimension(targetPlayer)
                      local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, tx, ty, tz)
                      if distance <= 4 and int == tint and dim == tdim then
                          if maxTime < ido then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Maximum csak \" .. maxTime .. \" percig tudsz börtönözni.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                          if (targetPlayer) then
                              
                              local cellaN = math.random(1, 4)
                              
                              if cellaN == 1 then
                                  mCella = {219.53465270996, 109.86731719971, 999.015625}
                              elseif cellaN == 2 then
                                  mCella = {215.24586486816, 110.42152404785, 999.015625}
                              elseif cellaN == 3 then
                                  mCella = {223.49760437012, 109.82486724854, 999.015625}
                              elseif cellaN == 4 then
                                  mCella = {228.18232727051, 110.42670440674, 999.015625}                        
                              end
                              
                              if mCella then
                                  setElementPosition(targetPlayer, mCella[1], mCella[2], mCella[3]) 
                                  outputChatBox(\"#1E8BC3[Börtön]:#ffffff #7cc576\" .. getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff őrizetbe vett téged. Időtartam: #7cc576\" .. ido .. \"#ffffff perc.\", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                                  outputChatBox(\"#1E8BC3[Börtön]:#ffffff Indok: #7cc576\" .. reason .. \"\", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                                  
                                  sendGroupMessage(7, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" őrizetbe vette \" .. getPlayerName(targetPlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" játékost. Időtartam: \" .. ido .. \" perc.\")
                                  sendGroupMessage(7, \"Indok: \" .. reason)
                                  
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed\", 1)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:player\", getPlayerName(thePlayer))
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:reason\", reason)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:ido\", ido)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:idoTelik\", ido)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:idoLetelt\", 0)
                                  
                                  local jailTimer = setTimer(idoTelikLe, 60000, ido, targetPlayer)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:timer\", jailTimer)
                                  
                                  local sql = dbExec(con, \"UPDATE characters SET jailed = ?, jailed_reason = ?, jailed_idoTelik = ?, jailed_alapIdo = ?, jailed_player = ? WHERE id = \'\" .. getElementData(targetPlayer, \"char:id\") .. \"\'\", 1, reason, ido, ido, getPlayerName(thePlayer))
                              end
                          end
                      else
                          outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Túl messze vagy a játékostól.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                      end
                  end
              end
          end
          
          if isElementWithinColShape(thePlayer, sheriffArrestPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(sheriffArrestPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 9) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 9 then
                  
                  if not (targetPlayer) or not (ido) or not (...) then
                      outputChatBox(\"#7cc576Használat:#ffffff /\" .. commandName .. \" [Név / ID] [Perc] [Indok]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                  else
                      
                      local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)
                      local ido = tonumber(ido)
                      local reason = table.concat({...}, \" \")
                      local maxTime = 100
                      local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
                      local tx, ty, tz = getElementPosition(targetPlayer)
                      local int, dim = getElementInterior(thePlayer), getElementDimension(thePlayer)
                      local tint, tdim = getElementInterior(targetPlayer), getElementDimension(targetPlayer)
                      local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, tx, ty, tz)
                      if distance <= 4 and int == tint and dim == tdim then
                          if maxTime < ido then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Maximum csak \" .. maxTime .. \" percig tudsz börtönözni.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                          if (targetPlayer) then
                              
                              local cellaN = math.random(1, 4)
                              
                              if cellaN == 1 then
                                  mCella = {219.53465270996, 109.86731719971, 999.015625}
                              elseif cellaN == 2 then
                                  mCella = {215.24586486816, 110.42152404785, 999.015625}
                              elseif cellaN == 3 then
                                  mCella = {223.49760437012, 109.82486724854, 999.015625}
                              elseif cellaN == 4 then
                                  mCella = {228.18232727051, 110.42670440674, 999.015625}                        
                              end
                              
                              if mCella then
                                  setElementPosition(targetPlayer, mCella[1], mCella[2], mCella[3]) 
                                  outputChatBox(\"#1E8BC3[Börtön]:#ffffff #7cc576\" .. getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff őrizetbe vett téged. Időtartam: #7cc576\" .. ido .. \"#ffffff perc.\", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                                  outputChatBox(\"#1E8BC3[Börtön]:#ffffff Indok: #7cc576\" .. reason .. \"\", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                                  
                                  sendGroupMessage(9, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" őrizetbe vette \" .. getPlayerName(targetPlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" játékost. Időtartam: \" .. ido .. \" perc.\")
                                  sendGroupMessage(9, \"Indok: \" .. reason)
                                  
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed\", 1)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:player\", getPlayerName(thePlayer))
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:reason\", reason)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:ido\", ido)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:idoTelik\", ido)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:idoLetelt\", 0)
                                  
                                  local jailTimer = setTimer(idoTelikLe, 60000, ido, targetPlayer)
                                  setElementData(targetPlayer, \"jailed:timer\", jailTimer)
                                  
                                  local sql = dbExec(con, \"UPDATE characters SET jailed = ?, jailed_reason = ?, jailed_idoTelik = ?, jailed_alapIdo = ?, jailed_player = ? WHERE id = \'\" .. getElementData(targetPlayer, \"char:id\") .. \"\'\", 1, reason, ido, ido, getPlayerName(thePlayer))
                              end
                          end
                      else
                          outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Túl messze vagy a játékostól.\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                      end
                  end
              end
          end
          
          if isElementWithinColShape(thePlayer, swatArrestPlace) and getElementDimension(thePlayer) == getElementDimension(swatArrestPlace) then
              if exports.exg_dashboard:isPlayerInFaction(thePlayer, 10) and getElementData(thePlayer, \"char:dutyfaction\") == 10 then
                  
                  if not (targetPlayer) or not (ido) or not (...) then
                      outputChatBox(\"#7cc576Használat:#ffffff /\" .. commandName .. \" [Név / ID] [Perc] [Indok]\", thePlayer, 255, 255, 255, true)
                  else
                      
                      local targetPlayer, targetPlayerName = exports.mta_main:findPlayer(thePlayer, targetPlayer)
                      local ido = tonumber(ido)
                      local reason = table.concat({...}, \" \")
                      local maxTime = 320
                      local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
                      local tx, ty, tz = getElementPosition(targetPlayer)
                      local int, dim = getElementInterior(thePlayer), getElementDimension(thePlayer)
                      local tint, tdim = getElementInterior(targetPlayer), getElementDimension(targetPlayer)
                      local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, tx, ty, tz)
                      if distance <= 4 and int == tint and dim == tdim then
                          if maxTime < ido then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Maximum csak \" .. maxTime .. \" percig tudsz börtönözni.\", thePlayer, 255, 255, 255, true) return end
                          if (targetPlayer) then
                              
                              local cellaN = math.random(1, 4)
                              
                              if cellaN == 1 then
                                  mCella = {219.53465270996, 109.86731719971, 999.015625}
                              elseif cellaN == 2 then
                                  mCella = {215.24586486816, 110.42152404785, 999.015625}
                              elseif cellaN == 3 then
                                  mCella = {223.49760437012, 109.82486724854, 999.015625}
                              elseif cellaN == 4 then
                                  mCella = {228.18232727051, 110.42670440674, 999.015625}                        
                              end
                              
                              if mCella then
                                  setElementPosition(targetPlayer, mCella[1], mCella[2], mCella[3]) 
                                  outputChatBox(\"#1E8BC3[Börtön]:#ffffff #7cc576\" .. getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \"#ffffff őrizetbe vett téged. Időtartam: #7cc576\" .. ido .. \"#ffffff perc.\", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                                  outputChatBox(\"#1E8BC3[Börtön]:#ffffff Indok: #7cc576\" .. reason .. \"\", targetPlayer, 255, 255, 255, true)
                                  
                                  sendGroupMessage(10, getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" őrizetbe vette \" .. getPlayerName(targetPlayer):gsub(\"_\",\" \") .. \" játékost. Időtartam: \" .. ido .. \" perc.\")
                                  sendGroupMessage(10, \"Indok: \" .. reason)
                                  
                                  setElementD

External Mod - Duty nem működik
« Válasz #1 Dátum: 2018. június 24. - 20:54:10 »
0 Show voters
Valahogy sikerült ezt 2x kitennem - ezért bocsi :D

External Mod - Duty nem működik
« Válasz #2 Dátum: 2018. június 24. - 23:15:31 »
0 Show voters
Haver, ne erőltesd az External-t. Ha annyira modot akarsz lopni, inkább valami minőségit. Egyáltalán nem megsérteni akarlak, csak arra akarlak rávilágítani, és minden embert, aki azzal akar szervert nyitni/azokra jár, hogy hulladék mod. Nem unalmas, hogy mára minden második szerver External, úgy, hogy a navet átírják, de az External logot meg bent hagyják valahol? Kezdünk átmenni Metin2-re. Ott is az a divat. Fognak egy szerverfájlt, és megnyitják ugyan azokat a szervereket, más néven.

External Mod - Duty nem működik
« Válasz #3 Dátum: 2018. június 24. - 23:21:59 »
0 Show voters
Akkor mondj egy jót. és ami legalább működik is, tudom hogy nem a legjobb, de ez volt az egyetlen amit találtam, és működik is.
 
 

External Mod - Duty nem működik
« Válasz #4 Dátum: 2018. június 25. - 12:46:11 »
0 Show voters
HL pl. Esetleg még Sanyi modjai. Social/Existence. Bár az utóbbiak kicsit körülményesebb telepítéssel rendelkeznek.

External Mod - Duty nem működik
« Válasz #5 Dátum: 2018. június 25. - 13:08:20 »
0 Show voters
Idézetet írta: BlackSy date=1529923571


   
      HL pl. Esetleg még Sanyi modjai. Social/Existence. Bár az utóbbiak kicsit körülményesebb telepítéssel rendelkeznek.
   


HL módot akartam berakni elsőnek, csak épp az a baj, hogy nem találtam jót/ vagy nem tudtam telepíteni jól. (Telepítettem, és csak fekete kép, bal felső sarokban meg azt írja hogy Csatlakozva)
 
Valami telepítési utasítás/linket tudsz adni? :D
 
 
 
- Most megnézem a Sanyi modját, ha az jó akkor írok, addig ne írd le hogy hogyan kell  a HL módot telepíteni.
 
 
 
EDIT: Existence módot telepítettem, de amikor csatlakozok, csak fekete kép, bal felső sarokban írja hogy Csatlakozva. +Konzolban azt írja hogy nem talált meg pár resourcet, amik pedig ezek:
 



   
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource admin. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource defaultstats. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource helpmanager. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource joinquit. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource mapcycler. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource mapmanager. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource parachute. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource performancebrowser. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource reload. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource resourcebrowser. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource resourcemanager. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource scoreboard. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource spawnmanager. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource voice. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource votemanager. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource webadmin. Check it exists.
      [13:19:06] ERROR: Couldn\'t find resource play. Check it exists.
   

[/quote]
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2018. június 25. - 13:19:34 írta samu126 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal