Szerző Téma: ZeroMTA NPC bug:))  (Megtekintve 2295 alkalommal)

ZeroMTA NPC bug:))
« Dátum: 2014. Július 14. - 10:56:11 »
0 Show voters
Hali Zeromta ban NPC nincsenek benn a vh-n és a Autós iskolába valami parancsot nem tudtok adni esetleg segítséget azt nagyon megköszönném ÜdvKristof.. ;)

Nem elérhető Toxic

  • 798
  • #elfújalágyszellő
    • Profil megtekintése
ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #1 Dátum: 2014. Július 14. - 11:09:00 »
0 Show voters
Autós iskola: license-system > c_license_system
Városháza: job-system > c_job_system

ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #2 Dátum: 2014. Július 14. - 14:06:09 »
0 Show voters
Toxic Skypen segítenél vagy valahol??? skype:kristof.friedel..:)

Nem elérhető Toxic

  • 798
  • #elfújalágyszellő
    • Profil megtekintése
ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #3 Dátum: 2014. Július 14. - 14:21:00 »
0 Show voters
Ha egy pozíciót, dimenziót és interiort nem tudsz átírni 1 scripten belül, akkor inkább ne is nyiss szervert.

ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #4 Dátum: 2014. Július 14. - 14:51:03 »
0 Show voters
Egyet értek a ellőttem kommentelővel

Nem elérhető Toxic

  • 798
  • #elfújalágyszellő
    • Profil megtekintése
ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #5 Dátum: 2014. Július 14. - 15:22:00 »
0 Show voters
Némi angoltudás szükséges hozzá.
Autóiskola esetében ezt kell keresned c_license_system-en belül:
wLicense, licenseList, bAcceptLicense, bCancel = nil
local Johnson = createPed(<skin ID>, <x koordináta>, <y koordináta>, <z koordináta>)
setPedRotation(Johnson, <rotáció>)
setElementDimension(Johnson, <dimenzió>)
setElementInterior(Johnson, <interior>)
setElementData( Johnson, \"talk\", 1 )
setElementData( Johnson, \"name\", \"Officer Johnson\" )
A \"<>\" jelek között lévő adatokat kell átírni
Városháza esetében ezt kell keresned a c_job_system-en belül:
local jessie = createPed( <skin ID>, <x koordináta>, <y koordináta>, <z koordináta> )
setPedRotation( jessie, <rotáció>)
setElementDimension( jessie, <dimenzió> )
setElementInterior( jessie , <interior>)
setElementData( jessie, \"talk\", 1 )
setElementData( jessie, \"name\", \"Jessie Smith\" )
setPedAnimation ( jessie, \"INT_OFFICE\", \"OFF_Sit_Idle_Loop\", -1, true, false, false )
setPedFrozen(jessie, true)
Szintén a \"<>\" jelek közt lévő adatokat kell átírni.
Btw: hogy biztos jól csináld, kiemeltem piros színnel az átírandó részeket.
Ugye, hogy nem is olyan nehéz?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 14. - 16:32:05 írta Toxic »

ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #6 Dátum: 2014. Július 14. - 19:52:16 »
0 Show voters
Okéy csak mivel 1 hétig nem leszek otthon igy nehez lessz://

ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #7 Dátum: 2014. Július 14. - 21:28:21 »
0 Show voters
És boltos NPC-ken belül azokat hogy hozhatok létre? :D

Nem elérhető Martin

  • 160
    • Profil megtekintése
ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #8 Dátum: 2014. Július 14. - 21:34:08 »
0 Show voters
A /makeshop paranccsal.

Nem elérhető Toxic

  • 798
  • #elfújalágyszellő
    • Profil megtekintése
ZeroMTA NPC bug:))
« Válasz #9 Dátum: 2014. Augusztus 12. - 15:43:53 »
0 Show voters
[mod]Elavult, zárom.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal