https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnClientElementDataChangehttps://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetTickCounthttps://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnClientRenderhttps://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawTextE: 
local playerMoney = 0
local moneyTick = 0
local moneyChange = 0
addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", getRootElement(),
function(dataName, oldValue)
if source == localPlayer then
   if dataName == \"penz\" then
      local newValue = getElementData(source, \"penz\")
      if newValue then
         moneyTick = getTickCount() + 5000 --5 másodpercig fog futni
         moneyChange = newValue - oldValue -- az új összegből kivonjuk a régi összeget és eltároljuk
         playerMoney = newValue -- beállítjuk az új összeget
      end
   end
end
end
)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
if moneyTick >= getTickCount() then
   if moneyChange > 0 then -- ha a kapott pénz nagyobb mint nulla, tehát pénz kapott a játékos
      -- dxDrawText(\"+\" .. math.abs(moneyChange), x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
   elseif moneyChange < 0 then -- ha kisebb mint nulla, tehát elvontak a játékostól pénzt
      -- dxDrawText(\"-\" .. math.abs(moneyChange), x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
   end
else -- ha nincs változás, vagy a számláló lejárt, kiírattatjuk a jelenlegi pénzünk
   -- dxDrawText(playerMoney, x, y, w, h, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default\", false, false, true, true, true)
end
end
)