setTimer ( EhsegFunkcio, 5 * 1000, -1)
function EhsegFunkcio()
local ehseg = getElementData(getLocalPlayer(), \"karakter:ehseg\")
local ehsegk = ehseg - 10
setElementData(getLocalPlayer(), \"karakter:ehseg\", ehsegk)
end
Mivel még nincs \"karakter:ehseg\" érték rendelve a karakteredhez. Amennyiben akarod, hogy alapból ha még nem létezik 100-ként kezelje (full) akkor cseréld ki a local ehseg változót. Erre
local ehseg = getElementData(getLocalPlayer(), \"karakter:ehseg\") or 100
De ilyen fajta megoldás nem ajánlott mert reconnectnél törlődnek a karaktered értékei így az éhség szintje is tehát maxról fog kezdődni. Ha ezt nem akarod akkor sql-be behelyezed a dolgokat és minden karakter betöltésnél betölteted az ehseg-et
Mivel még nincs \"karakter:ehseg\" érték rendelve a karakteredhez. Amennyiben akarod, hogy alapból ha még nem létezik 100-ként kezelje (full) akkor cseréld ki a local ehseg változót. Erre
local ehseg = getElementData(getLocalPlayer(), \"karakter:ehseg\") or 100
De ilyen fajta megoldás nem ajánlott mert reconnectnél törlődnek a karaktered értékei így az éhség szintje is tehát maxról fog kezdődni. Ha ezt nem akarod akkor sql-be behelyezed a dolgokat és minden karakter betöltésnél betölteted az ehseg-et
local ehseg = tonumber(getElementData(getLocalPlayer(), \"karakter:ehseg\")) or 100
Mivel még nincs \"karakter:ehseg\" érték rendelve a karakteredhez. Amennyiben akarod, hogy alapból ha még nem létezik 100-ként kezelje (full) akkor cseréld ki a local ehseg változót. Erre
local ehseg = getElementData(getLocalPlayer(), \"karakter:ehseg\") or 100
De ilyen fajta megoldás nem ajánlott mert reconnectnél törlődnek a karaktered értékei így az éhség szintje is tehát maxról fog kezdődni. Ha ezt nem akarod akkor sql-be behelyezed a dolgokat és minden karakter betöltésnél betölteted az ehseg-et
local ehseg = tonumber(getElementData(getLocalPlayer(), \"karakter:ehseg\")) or 100
[/quote]
Itt most semmi értelme a tonumbernek... Ha mint \"number\"-ként van elmentve a szám akkor nem kell újból numbert faragni belőle.... Azért köszönjük.... :-\\