Szerző Téma: Egyedi input hover-es megoldással  (Megtekintve 854 alkalommal)

Egyedi input hover-es megoldással
« Dátum: 2016. január 24. - 13:44:45 »
0 Show voters
Hali!
Addig sikerült megoldani, hogy egy egyedi input mező legyen, viszont azt is meg szeretném csinálni, hogy ha rávisszük az egeret az input mezőre, és rákattintunk, más legyen a kép(képpel van megcsinálva, nem dxDraw)
Egyszer már sikerült, viszont akkor ezer meg ezer gond merült fel, mint pl.:
-Ha sikeresen kicseréltem az input mező képet, mikor rajta volt az egér, akkor volt, hogy írni nem tudtam bele
-Ha írni tudtam bele, volt hogy nem érzékelte hogy rávittem az egeret
-Valamint ha máshova kattintottam, akkor megcserélte a sorrendet, és akkor már teljesen össze kuszálódott.
Az már megvan, hogy ami legutoljára lett létrehozva kép, azt rakja legfelülre, arra lehet kattintani, azt érzékeli. Egy félig \"alatta\" lévő képre kattintunk, az kerül felülre, a másik meg alá.
Úgy is próbáltam már, hogy lekértem a kurzor pozícióját, és ha a gomb helyén van, akkor cserélje ki a képet, de arra meg nem reagált. Azt így próbáltam:
 
local x, y = getCursorPosition()
if (x >= 554) and (y >= 345) and (x <= 554+193) and (y <= 345+35) then
input[\"loginUserInputRa\"] = dxDrawImage(554,345,193,35, \"img/input_ra.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false, login)
else

 
Esetleg valami ötlet, hogy hogyan lehetne megoldani ezt a problémát? Nagyon hálás lennék, elég rég küszködök már vele.

Nem elérhető Royalf

  • 222
    • Profil megtekintése
Egyedi input hover-es megoldással
« Válasz #1 Dátum: 2016. január 26. - 20:30:39 »
0 Show voters
Ha jol ertelmeztem csak annyit kell tegyel hogy else agba kirajzolja a masik kepet majd a mezoket az felett hozod letre ujbol. Persze elotte torlod oket

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal